در حال بارگذاری ...

​کاهش ۲۷ درصدی فوت در جاده‌های استان کرمانشاه طی چهار ماه ابتدایی سال

امسال ۸۹ نفر در جاده‌های استان کرمانشاه فوت و ۱۲۵۳ نفر مجروح شده‌اند که باید این آمارها بیش از مقدار کنونی کاهش یابد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : فوت ناشی از تصادفات در استان کرمانشاه در چهار ماه ابتدای سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد کاهش یافته است .

فریبرز کرمی در مورد آمارهای تصادفات برون شهری استان اظهار داشت : از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه تعداد مجروحان تصادفات برون شهری ۱۴ درصد کاهش یافته است .  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود : تصادفات فوتی و تصادفات جرحی نیز به ترتیب ۱۸ و ۱۶ درصد نسبت به چهار ماه سال گذشته کاهش یافته است . امسال ۸۹ نفر در جاده‌های استان کرمانشاه فوت و ۱۲۵۳ نفر مجروح شده‌اند که باید این آمارها بیش از مقدار کنونی کاهش یابد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد : این اداره کل اقداماتی شامل ، رفع نقاط حادثه خیز ، نصب علائم ایمنی و ... برای ایمن سازی راه‌های استان کرمانشاه جهت کاهش آمار تصادفات تلاش کرده است . ‌

 




مطالب مرتبط

در محورهای استان همدان ۵۲ نقطه حادثه‌خیز مصوب شناسایی شده است و این اداره کل در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز در اسرع وقت نسبت به رفع تمامی این نقاط اقدام خواهد کرد .

|

حداقل الزامات ایمنی در تمامی نقاط حادثه خیز و دارای تصادف محورهای استان همدان انجام شده است که شامل نصب تابلوهای فسفری ، ایجاد شیار لرزاننده ، خط کشی ، نصب روشنایی مقطعی ، خاکریزی و نصب حفاظ بتنی می شود .

|

آگاهی و اطلاع رسانی در خصوص حوادث ترافیکی و سوانح جاده ای در ارتقای فرهنگ ایمنی بسیار اثرگذار است .

|

این آزادراه با مشارکت بانک ملی و شرکت حفظ و نگهداری راه های کشور ، حفظ و نگهداری می شود و اجرای روکش آسفالت در کاهش لغزندگی و تصادفات این آزادراه نقش بسزایی ایفا می کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت ۱۶۲ میلیون و ۷۴۶ هزار تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان همدان در طی ۷ ...

|

نظرات کاربران