در حال بارگذاری ...

صادرات اولین محموله سنگ کوپ مرمر ایران از بندر شهید بهشتی چابهار

توان از ظرفیت استراتژیک بندر چابهار برای صادرات کالاهای معدنی به کشورهای همسایه استفاده کرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت : اولین محموله صادراتی سنگ کوپ مرمر ایران از طریق بندر چابهار به مقصد چین ، ارسال شد .

بهروز آقایی درباره صادرات اولین محموله سنگ کوپ مرمر از بندر شهید بهشتی چابهار ، تصریح کرد : این محموله به وزن ۹۴۲ تن در قالب ۴۳ کانتینر بود که روز گذشته به مقصد چین ارسال شد .

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رونق صادرات و ترانزیت از بندر چابهار به جهت مشوق های اعطاء شده به تجار است ، افزود : با توجه به وجود تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری و تخفیف های قابل توجه در تعرفه های وارده بر کالا و کشتی در بندر چابهار ، انتظار می‌رود صادرات سنگ افزایش پیدا کند .

وی خاطرنشان کرد : می توان از ظرفیت استراتژیک بندر چابهار برای صادرات کالاهای معدنی به کشورهای همسایه استفاده کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ...

|

با توسعه زیرساخت‌ها در بندر شهید بهشتی شاهد سرویس‌های منظم حمل کانتینری مستقیم از بنادر چین ، غرب هند و جبل علی امارات به بندر چابهار و بالعکس با همکاری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و فعالین تجاری هستیم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دومین نشست تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر نقش اساسی این حوزه در سیاست‌های توسعه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سازمان بنادر و دریانوردی در آذرماه سال جاری رویدادهای اقتصادی و اثرگذاری را رقم زد . در ماهی که با هفته حمل و نقل مزین شده ...

|

زیرساخت فاز یک بندر شهید بهشتی چابهار تکمیل شده است و اقداماتی که از امروز شاهد آن هستیم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای استقرار تأسیسات و تجهیزاتی مانند سیلوها، انبارها و مواردی از این قبیل است .

|

نظرات کاربران