در حال بارگذاری ...

تامین اعتبار پروژه جاده دسترسی و سایت کمک ناوبری فرودگاه ساری با دستور معاون رئیس جمهور

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از پروژه جاده دسترسی و سایت کمک ناوبری فرودگاه ساری ، دستور تامین اعتبار و اجرای هرچه سریعتر این پروژه ها را صادر کرد .

در بازدید دکتر نوبخت که با همراهی سیاوش امیرمکری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران انجام شد ، توضیحات لازم در خصوص تکمیل و بهره برداری از این پروژه از سوی وی ارائه شد .

این پروژه شامل بلوار دسترسی شهری به فرودگاه، احداث سایت کمک ناوبری ، احداث جاده های روستایی پیرامون فرودگاه ساری و سامان بخشی به ورودی این فرودگاه است که نقش بسزایی در تامین ایمنی مسافران ، زیبایی و آراستگی منظر مسیر دسترسی و ورودی فرودگاه ساری خواهد داشت .

در این بازدید دکتر نوبخت دستور تامین اعتبار و اجرای هرچه سریعتر پروژه مذکور را صادر و به استاندار مازندران نسبت به پیگیری و اجرای آن توصیه های لازم را ارائه کرد .

در ادامه نیز مدیرعامل شرکت فرودگاه ها با همراهی مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی از پروژه های طرح زهکشی و فاضلاب با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی ، سایت دستگاه کمک ناوبری ، دیوار حفاظتی پیرامونی فرودگاه با پیشرفت ۸۰ درصد ، انبار مرکزی و پست برق و ساختمان های جنبی بازدید و از پیشرفت پروژه ها ابراز رضایت کرد .

در پایان، امیرمکری با خانواده مرحوم یوسفی از پرسنل فرودگاه ساری که هفته گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به دیار باقی شتافته بود دیدار و برای آن عزیز از دست رفته طلب مغفرت کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

|

نظرات کاربران