در حال بارگذاری ...
  • اتمام مطالعات طرح هدایت آب های سطحی و زیرسطحی فرودگاه مهرآباد

    برای پیاده سازی و ساماندهی شبکه های زهکشی سطحی و زیرسطحی در فرودگاه ها برنامه ریزی شده و فرایند اجرایی آن در فرودگاه های ساری ، رشت ، شیراز ، بوشهر و بندرعباس انجام شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه ها از اتمام مطالعات طرح هدایت آب های سطحی و زیرسطحی فرودگاه مهرآباد و تصویب نهایی عملیات اجرایی این پروژه خبر داد .

    محمدرضا زحمتکشان با اعلام این خبر عنوان کرد : پروژه مطالعات زهکشی ، شبکه جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب فرودگاه ارومیه و همچنین مطالعات شبکه فاضلاب فرودگاه مهرآباد پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و با مشارکت موثر مدیران و کارشناسان فرودگاه ها به تصویب نهایی رسید .

    مدیرکل عمران و توسعه فرودگاه ها با تاکید بر ضرورت محافظت و پایش از سرمایه ها و زیرساخت های فرودگاهی با توجه به ناکارآمدی سامانه های هدایت آب های سطحی و زیرسطحی و فاضلاب در بسیاری از فرودگاه ها ، افزود : برای پیاده سازی و ساماندهی شبکه های زهکشی سطحی و زیرسطحی در فرودگاه ها برنامه ریزی شده و فرایند اجرایی آن در فرودگاه های ساری ، رشت ، شیراز ، بوشهر و بندرعباس انجام شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

    |

    سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

    |

    در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

    |

    نظرات کاربران