در حال بارگذاری ...

ضرورت ارتقا بخش نرم افزاری ، راهبری ، نگهداری و بروزرسانی سیستم های فرودگاهی

اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی به عنوان یک اداره کل تخصصی می بایست ضمن پیشرفت در بخش نرم افزاری ، با برنامه ریزی جهت آموزش های روز در زمینه های تخصصی برای نیروهای انسانی در ستاد و فرودگاه ها ، تجهیزات موجود را سازماندهی و بروزرسانی کند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی بر لزوم ارتقا بخش نرم افزاری در اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی تاکید کرد .

حسین اسفندیاری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی با بیان اینکه در عرصه مدیریتی نباید دچار کم فروشی شویم ، از وفایی مدیرکل سابق به عنوان مدیرکلی یاد کرد که برای ارتقا سیستم همیشه متواضع رفتار و عمل کرده است .

وی با بیان اینکه تغییر مدیریتی در برخی مواقع یک ضرورت است ، از صفی نیا مدیرکل جدید خواست پرتوان تر از گذشته به سیستم کمک کند چرا که اولویت در این مقطع استقرار سیستم های نرم افزاری برای مدیریت صحیح تجهیزات فرودگاهی ، راهبری سیستم ها و نگهداری و بروز رسانی آنها است .

عضو هیات مدیره و راهبر عملیات فرودگاهی تاکید کرد : اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی به عنوان یک اداره کل تخصصی می بایست ضمن پیشرفت در بخش نرم افزاری ، با برنامه ریزی جهت آموزش های روز در زمینه های تخصصی برای نیروهای انسانی در ستاد و فرودگاه ها ، تجهیزات موجود را سازماندهی و بروزرسانی کند .

در ادامه این مراسم ، مصطفی صفایی معاون عملیات فرودگاهی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی وفایی مدیرکل سابق اداره کل ، گفت : ایشان در دوران مدیریتی خود با تلاش های شبانه روزی و برنامه ریزی های دقیق توانست کارنامه قابل توجهی را ارائه داده و مجموعه را به سمت پیشرفت سوق دهند .

وی در ادامه مجموعه نیروی انسانی اداره کل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی را مثبت ارزیابی کرد و گفت : این مجموعه سرمایه های بسیاری را نگهداری می کند و ما شاهد اقدامات بسیار خوب طی سال های اخیر بوده ایم . مجموعه فوق نیازمند تکنولوژی ها و تجهیزات به روز است و بایستی پیشرفت را در اولویت برنامه های خود قرار دهد .

معاون عملیات فرودگاهی بر حضور سرمایه های انسانی و متخصص در این اداره کل تاکید کرد و تخصصی تر کردن اداره فنی را یک الزام دانست .

عباس وفایی نیز در ادامه این مراسم بر استفاده مطلوب از فرصت ها در زمان تصدی خود اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استفاده مطلوبی از فرصت ها شد و ما طی این دوران شاهد خرید و اعتبارات به موقع و حمایت های دستگاه ها و ادارات کل بودیم .

وی خود را سرباز مجموعه اعلام کرد و خاطرنشان کرد : اگر اتفاق مثبتی در مجموعه افتاده نتیجه تلاش تمامی همکاران بوده و آنها نشان دادند که تخصصی فعالیت می کنند .

در پایان نیز میرسعید صفی نیا به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل ضمن قدردانی از مدیریت سابق بر مسئولیت پذیری افراد در هر سیستمی تاکید کرد و گفت : ما در این مجموعه شاهد حضور جوانان مهربان ، متخصص ، بی ادعا و مجاهدان خاموش هستیم که کارها را به نحو احسنت پیش می برند . هدف ما این است که اداره فنی را به صورت یکپارچه مدیریت کرده و فعالیت ها با نظارت و کنترل بیشتری انجام شود. گفتنی است؛ در پایان از زحمات وفایی مدیرکل سابق قدردانی و صفی نیا به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد .




مطالب مرتبط

سال گذشته به ترتیب فرودگاه بین المللی مهرآباد با ۱۲ میلیون و ۶۸۵ هزار مسافر در رتبه اول ، فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با ۷ میلیون و ۴۱۵ هزار مسافر در جایگاه دوم و فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز با ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار مسافر در رتبه سوم از نظر تعداد مسافر قرار ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

نظرات کاربران