در حال بارگذاری ...

آینده سفرهای هوایی در دوران پساکرونا

به گزارش پرتال حمل و نقل ، گروه همکاری های بین المللی دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با توجه به تحولات بین المللی و داخلی در صنعت هوانوردی و فرودگاهی متاثر از بحران کرونا به جمع آوری و تدوین مقاله ای با عنوان «آینده سفرهای هوایی در دوران پساکرونا» اقدام کرده است .

در این مقاله اشاره شده که تنها در صورت ارایه راهکارهای عملی در سه حوزه سامانه های جدید ، تغییر فرایندها و تغییر رفتار مسافران ، فرودگاه ها می توانند کار خود را از سر بگیرند و پروازها دوباره آغاز شود .

در شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نیز ضمن رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در ماه های اخیر و انجام اقدامات پیشگیرانه اقدامات جدیدی در راستای هوشمندسازی خدمات فرودگاهی با هدف بازگرداندن اعتماد عمومی به سفرهای هوایی در حال برنامه ریزی است .

علاقه مندان برای دریافت این مقاله می توانند به فایل ضمیمه شده مراجعه کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

با توجه به حجم بیشتر سفرهای جاده‌ای در ایام نوروز باید اقدامات لازم در این راستا از جمله نصب علائم و روشنایی جاده‌ها و ارائه برنامه‌های متنوع در مجتمع‌های رفاهی بین راهی برای مسافران نوروزی اجرا شود تا خطراتی از جمله خستگی رانندگان که یکی از عوامل مهم بروز تصادفات است ، ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

نظرات کاربران