در حال بارگذاری ...

استفاده از ظرفیت های گردشگری برای توسعه حمل و نقل هوایی گلستان

استان گلستان ظرفیت های فراوانی دارد که هنوز نتوانسته ایم از این ظرفیت ها در راستای توسعه صنعت گردشگری به درستی بهره مند شویم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در دیدار مدیران کل فرودگاه ها و میراث فرهنگی استان گلستان بر نقش موثر ایجاد بستر مناسب برای برگزاری تورها در توسعه صنعت گردشگری و راه اندازی خطوط پروازی بین استانی تاکید شد .

علی متانت ، مدیرکل فرودگاه های استان در این دیدار عنوان کرد : شیوع کرونا ویروس ، آسیب جدی به صنعت هوایی کشور و همچنین صنعت گردشگری وارد کرده و در ادامه مسیر نیز در دوران پساکرونا شاهد بروز صدمات جدی در این دو حوزه خواهیم بود و باید برای این دوران سخت با برنامه ریزی درست اقدام کرد .

مدیرکل فرودگاه های گلستان افزود : برقراری ارتباط با اکتائو ظرفیت بسیار خوبی برای استان گلستان دارد و امیدوارم بتوانیم خط پروازی گرگان به اکتائو را در سال ۹۹ برقرار کنیم . توجه به صنعت گردشگری باعث رشد و پیشرفت در تمام زمینه ها بویژه صنعت هوایی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گلستان نیز در سخنانی با بیان اینکه  توجه و حمایت از صنعت گردشگری توسعه حمل و نقل هوایی را در پی خواهد داشت ، گفت : استان گلستان ظرفیت های فراوانی دارد که هنوز نتوانسته ایم از این ظرفیت ها در راستای توسعه صنعت گردشگری به درستی بهره مند شویم .

وی با بیان اینکه تورهای گردشگری و راهنمایان گردشگری یکی از ظرفیت های مهم برای توسعه صنعت گردشگری و صنعت هوایی است که باید به آن توجه ویژه ای شود ، افزود : ایجاد بستر مناسب برای برگزاری تورها ، توسعه صنعت گردشگری و راه اندازی خطوط پروازی بین استانی را به دنبال دارد .




مطالب مرتبط

منطقه آزاد قشم از حضور گردشگران و سرمایه گذاران خارجی بویژه کشور تونس با توجه به نزدیکی فرهنگی میان دو منطقه استقبال می کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد محمدی‌بخش در نشست خبری گفت : صنعت هوایی کشور ۴ راهبرد برای توسعه ناوگان فراهم‌ کرده است و باید این راهبردها و ...

|

نظرات کاربران