در حال بارگذاری ...

اتمام عملیات جابجایی چراغ های PAPI باند ۱۲ فرودگاه اهواز

عملیات وارسی پروازی (فلایت‌چک) سامانه‌های کمک ناوبری منطبق با اسناد و دستورالعمل‌های ایکائو از الزامات تداوم ارائه سرویس‌های هوانوردی مربوطه است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از پایان عملیات جابجایی چراغ های PAPI باند ۱۲ فرودگاه اهواز خبر داد .

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز گفت : پس از انجام عملیات جابجایی و نصب چراغ های PAPI جدید باند ۱۲ جهت اعمال تنظیمات و کالیبراسیون ، پرواز فلایت چک شرکت فرودگاه ها و ناوبری ایران وارد فرودگاه اهواز شد و با تلاش متخصصان اداره تجهیزات و سامانه های فرودگاهی و همکاری اداره مراقبت پرواز و اداره مهندسی الکترونیک، عملیات وارسی پروازی این سامانه با موفقیت به پایان رسید .

وی افزود : در وارسی پروازی صورت گرفته ضمن اعمال تنظیمات، صحت اطلاعات دریافتی از چراغ‌ها و سامانه‌های کمک ناوبری ILS تایید شد .

گفتنی است ؛ عملیات وارسی پروازی (فلایت‌چک) سامانه‌های کمک ناوبری منطبق با اسناد و دستورالعمل‌های ایکائو از الزامات تداوم ارائه سرویس‌های هوانوردی مربوطه است .




مطالب مرتبط

امیدواریم با طرح‌های توسعه فرودگاه اهواز بتوانیم زمینه ظرفیت‌های استانی را برای توسعه برنامه های اقتصادی فراهم کنیم .

|

ظرفیت ترمینال فرودگاه اهواز پیش از این یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سال بود و باتوجه به انجام عملیات بهسازی ، این آمار دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر افزایش یافته است .

|

نظرات کاربران