در حال بارگذاری ...
  • نیار به همکاری دولت ، وزارت راه و قوه قضاییه برای رسیدن به نقطه مطلوب در صنعت هوایی

    در شرایطی قرار داریم که ارکان اصلی صنعت یعنی سازمان هواپیمایی کشوری به‌عنوان متولی و نماینده حاکمیت ، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت‌های هواپیمایی در هماهنگی و تعامل خوبی به سر می‌برند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت : برای رسیدن به نقطه مطلوب در صنعت هوایی نیار به همکاری دولت ، وزارت راه و قوه قضاییه داریم .

    تورج دهقانی زنگنه ، رییس جدید سازمان هواپیمایی کشوری در مراسم تکریم علی عابدزاده و معارفه خود، با بیان اینکه آمریکا تمام تلاش خود را برای زمین گیر کردن صنعت هوایی کشور انجام داده است، گفت : در دوران تحریم موفق شدیم هواپیماهای جدید وارد ناوگان هوایی کشور کنیم ، شرکت های هواپیمایی جدید تاسیس و نیروهای زبده و متخصص تربیت کنیم . اکنون تعمیر و نگهداری تمام هواپیماهای موجود در کشور تا رده‌های سنگین به همت نیروهای متخصص انجام می‌شود . شرکت‌های دانش‌بنیان جدید تاسیس شده‌اند و پیچیده‌ترین قطعات را می‌سازند .

    زنگنه با اشاره به هماهنگی مطلوب در صنعت هواپیمایی کشور گفت : در شرایطی قرار داریم که ارکان اصلی صنعت یعنی سازمان هواپیمایی کشوری به‌عنوان متولی و نماینده حاکمیت ، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت‌های هواپیمایی در هماهنگی و تعامل خوبی به سر می‌برند . شرکت‌‌های آموزشی و هندلینگ نیز علی‌رغم مشکلات ، خدمات خوبی را به مردم ارائه می‌هند . اما این به مزله آن نیست که در نقطه مطلوب قرار داریم .

    رییس سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه با اشاره به زحمات عابدزاده در این صنعت گفت : اقدامات خوبی از قبیل آزادسازی نرخ بلیت پروازهای داخلی که در برنامه چهارم و پنجم تصویب شده بود ، به همت آقای عابدزاده در صنعت انجام شد که بسیاری گره‌های صنعت را گشود .

    وی در انتها گفت : برای عبور از بحران کرونا ، مشکلات ناشی از تحریم ، ارتقای ایمنی و بهبود سطح خدمت‌گذاری نیاز به هماهنگی بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود داریم . در این زمینه با حمایت دولت ، وزارت راه و شهرسازی و قوه قضاییه به نقطه مطلوب برای خدمت‌رسانی به مردم خواهیم رسید .




    مطالب مرتبط

    تغییر کفایت سرمایه برای تاسیس شرکت هواپیمایی از ۱۰۰ میلیون دلار به ۸۰۰ میلیارد تومان

    تغییر کفایت سرمایه برای تاسیس شرکت هواپیمایی از ۱۰۰ میلیون دلار به ۸۰۰ میلیارد تومان

    هر چند شرایط اقتصادی کشور و شرایط شرکت‌های هواپیمایی در دوران کرونا بر سرمایه گذاری در این صنعت اثرگذار بوده اما همواره درخواست برای تاسیس شرکت هواپیمایی جدید وجود داشته و دارد .

    |

    بررسی فرصت های سرمایه گذاری توسعه هوانوردی عمومی در استان هرمزگان

    بررسی فرصت های سرمایه گذاری توسعه هوانوردی عمومی در استان هرمزگان

    حمل و نقل هوایی کوچک موجب ایجاد شبکه پروازی مویرگی و برقراری ارتباط هوایی درون استانی و میان استانی می شود و می تواند فرودگاه های کوچک و اقماری را از طریق فرودگاهی بزرگ چون بندرعباس به کشور متصل کند .

    |

    مخالفت سازمان هواپیمایی با اخذ عوارض مضاعف شهرداری‌ها از ایرلاین‌ها

    مخالفت سازمان هواپیمایی با اخذ عوارض مضاعف شهرداری‌ها از ایرلاین‌ها

    یکی از اشکالاتی که در این خصوص مطرح می‌شود این است که مطابق قانون ، شهرداری از شهری که در آن بلیت صادر شده است ، می‌تواند عوارض دریافت کند ؛ این در حالی است که ممکن است یک نفر از خانه‌اش بلیت خریداری کرده باشد و بعد به منطقه دیگری برود و از آنجا سوار هواپیما بشود ؛ بنابراین ...

    |

    نظرات کاربران