در حال بارگذاری ...
  • بازدید معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت از پروژه های توسعه بزرگراهی اردبیل

    امیدواریم با تخصیص اعتبارات ، پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل هرچه بیشتر فعال شده و با تکمیل آنها شاهد افزایش ایمنی تردد در استان باشیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در سفر دو روزه به استان اردبیل از پروژه های توسعه بزرگراهی استان بازدید کرد .

    محمدرضا کدخدازاده به همراه محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و هیئت همراه از پروژه های توسعه بزرگراهی استان اردبیل طی دو روز متوالی بازدید کرد .

    در این بازدید ها ضمن بازدید از پروژه های احداث باند دوم اردبیل به مشگین شهر - پارس آباد به سربند ، رضی - امیر کندی - گرمی - بیله سوار ، اردبیل - سرچم و پروژه احداث تونل دوم حیران در جریان مشکلات موجود در روند اجرایی پروژه های فوق مخصوصا مشکلات مالی پیمانکاران قرار گرفتند .

    معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با توجه به مطالبات پیمانکاران فعال در پروژه ها قول مساعد جهت مرتفع نمودن بخشی از مطالبات جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری از آنها را داد و افزود : امیدواریم با تخصیص اعتبارات ، پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل هرچه بیشتر فعال شده و با تکمیل آنها شاهد افزایش ایمنی تردد در استان باشیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت اجرای پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان  ، از پیمانکاران فعال در پروژه های راهسازی استان که با وجود مطالبات سنگین و مشکلات مالی همچنان یاری گر این اداره کل در پیشبرد اهداف هستند تقدیر و تشکر نموده و از مسئولان خواستار رفع مشکلات مالی این عزیزان را شد .




    مطالب مرتبط

    این محور از ترانزیت بار و مسافر به شمال شرق کشور و آسیای میانه از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از محورهای ارتباطی زائران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ بازگشایی قطعه اول محور دولت آباد - تربت حیدریه با حضور معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ...

    |

    آزادراه مشهد - چناران به طول ۵۰ کیلومتر با هدف ساماندهی ترافیک حدفاصل مشهد تا چناران و در ادامه تا قوچان طراحی شده است و بهره برداری از آن موجب عبور و مرور ایمن و سریع تر بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه عبوری در روز از این مسیر می شود .

    |

    خوشبختانه در حال حاضر مانعی در طراحی ، نظارت و اجرای پروژه های راهسازی وجود ندارد و در صورت تامین اعتبار مورد نیاز ، قابلیت اجرای سالانه حداقل حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه وجود دارد .

    |

    با توجه به عبور مسیر ریلی درود - خرم آباد از مناطق کوهستانی شدید عمده فعالیت اجرایی در بخش زیرزمینی انجام شد به نحوی که علاوه بر ثبت رکوردهای قابل توجهی در حفاری به روش دستی ، پیشرفت فیزیکی زیرسازی پروژه در مدت یک سال و نیم از ۳۹ درصد به ۵۱ درصد رسید .

    |

    نظرات کاربران