در حال بارگذاری ...

اجرای عملیات چهارخطه سازی محور اردبیل – مشگین‌شهر به طول ۱۸ کیلومتر

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره راه و شهرسازی مشگین‌شهر گفت : تکمیل و بهره‌برداری عملیات باقی مانده چهارخطه اردبیل – مشگین‌شهر به طول ۱۸ کیلومتر از ارباب‌کندی تا سه راهی فخرآباد در دستور کار راه و شهرسازی است .

میرمحمد فتاحی با اعلام این مطلب اظهار کرد : تلاش بر تکمیل و بهره‌برداری محور گردشگری مشگین‌شهر – قینرجه و آنتنی موئیل به طول ۸ کیلومتر و همچنین تکمیل مطالعات چهارخطه مشگین‌شهر – پارس‌آباد در سال‌ جاری است .

وی از اجرای تقاطع‌های ورغول و سه راهی مشگین‌شهر در چهارخطه اردبیل – مشگین‌شهر خبر داد و خاطرنشان کرد : پیگیری برای اخذ مجوز برگزاری مناقصه چهارخطه مشگین‌شهر – اهر نیز در دستور کار است .

فتاحی عملکرد سال گذشته حوزه مهندسی و ساخت در شهرستان مشگین شهر را یادآور شد و بیان کرد : احداث ۱۱ دستگاه پل و ۲۰ کیلومتر عملیات راهسازی در چهارخطه اردبیل – مشگین‌شهر و دو دستگاه پل و یک دستگاه لوله هوایی زراعی و ۱/۲ کیلومتر عملیات راهسازی در محور مشگین‌شهر – قینرجه انجام شده است .

وی از بهسازی راه روستایی دمقلی به طول ۳.۳ کیلومتر و بهسازی راه روستایی آقبلاغ گدوک به طول ۲.۲ کیلومتر خبر داد و گفت : در سال گذشته بهسازی راه روستایی لنج‌آباد به طول چهار کیلومتر و قاسم‌کندی به طول ۱.۸ کیلومتر و عملیات راه روستایی علیکران به طول ۱.۳ کیلومتر انجام شده است .




مطالب مرتبط

فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها ، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه ...

|

تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه‌های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است . یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای شبکه راه‌ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به‌سمت سیرجان - شهربابک ...

|

راهسازی قطعه رانشی سال گذشته برای تردد ایام اربعین به صورت موقت زیر بار ترافیک قرار گرفت و تا کنون به علت تردد زیاد محور با توجه به موقعیت جغرافیایی و زیارتی منطقه زیر بار ترافیک قرار داشت ؛ اما برای عملیات تکمیلی آن می‌بایست تردد به صورت موقت در این قسمت به جاده قبلی منتقل ...

|

با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

|

مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

|

نظرات کاربران