در حال بارگذاری ...

حرکت اولین شناور مسافری از قشم به بندرعباس یک ساعت زودتر از روزهای عادی

فاصله دریایی بین بندر شهید ذاکری قشم تا بندر شهید حقانی بندرعباس ۱۲,۳ مایل دریایی برابر با ۲۳ کیلومتر است که شناورهای تندر متردد در این کریدور دریایی بین ۴۵ تا یک ساعت این مسیر را طی می نمایند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت : با توجه به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد به شکل متمرکز در بندرعباس و به منظور رفاه حال داوطلبان که از این جزیره در آزمون شرکت می کنند در روزهای ۱۶ ، ۱۷ و ۱۸ مردادماه اولین شناور مسافری یک ساعت زودتر از روزهای عادی (۶ صبح) به بندرعباس عزیمت می کند .

علی اشتری با اشاره به برگزاری آزمون کارشناسی ارشد که همه ساله به شکل متمرکز در بندرعباس برگزار می شود ، اظهارداشت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته و به منظور رفاه حال داوطلبان قشم وند شرکت کننده در این آزمون طی روزهای پنج شنبه ۱۶ ، جمعه ۱۷ و شنبه ۱۸ مرداد ماه پایانه مسافری دریایی شهید ذاکری قشم زودتر از روزهای عادی کارخود را آغاز می کند . براساس برنامه ریزی صورت گرفته پایانه مسافری شهید ذاکری قشم طی روزهای یاد شده از ساعت ۵:۳۰  پذیرای  مراجعین است  و اولین شناور مسافری نیز راس ساعت ۶ صبح به سمت بندرعباس حرکت می نماید .

اشتری با تاکید بر این موضوع که در صورت حضور تنها یک داوطلب شرکت کننده در آزمون ، شناور راس ساعت اعلام شده حرکت خواهد کرد ، گفت : ارائه خدمات مطلوب وظیفه حاکمیتی و ایجاد بستر مناسب جهت آرامش روحی شرکت کنندگان را مشی اخلاقی و مسئولیت اجتماعی خود دانسته و از هیچ کوششی در جهت ارائه خدمات مناسب جهت حضور به موقع داوطلبان و شرکت در جلسه آزمون دریغ نخواهیم کرد .

شایان ذکر است ؛ فاصله دریایی بین بندر شهید ذاکری قشم تا بندر شهید حقانی بندرعباس ۱۲,۳ مایل دریایی برابر با ۲۳ کیلومتر است که شناورهای تندر متردد در این کریدور دریایی بین ۴۵ تا یک ساعت این مسیر را طی می نمایند .




مطالب مرتبط

امیدواریم شرایط جوی اجازه خدمت‌رسانی بیشتر را هموطنان عزیز بدهد . از تمامی هموطنان که خطه زیبای جنوب کشور را برای سفرهای نوروزی انتخاب کرده‌اند ، درخواست می‌کنیم حتما از مبادی و شناورهای مجاز برای سفرهای دریایی و گردشگری دریایی استفاده کنند و به توصیه و هشدارهای ایمنی صادر ...

|

مهم‌ترین اصل در سفرهای دریایی شناخت و رعایت نکات ایمنی است ، زیرا رعایت آنها سلامتی مسافران و گردشگران را تضمین می‌کند .

|

۳۵ ایستگاه همیار ناجی و ۲۴ ایستگاه غواصی ویژه طرح نوروز ۱۴۰۳ درنظر گرفته شده که در بنادر مسافری و گردشگری ، اسکله‌ها ، جزایر و سواحل استان مستقر می‌شوند . در کنار ۱۰ مسیر مجاز برای تردد مسافران و گردشگران دریایی در این استان ، سه مسیر پشتیبان و دو مسیر بین‌المللی به عنوان ...

|

در طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ (از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین) حدود ۶.۵ میلیون سفر و گردشگری دریایی انجام شد که شامل ۳ میلیون و ۵۱۴ هزار و ۲۵۲ نفر و تعداد گردشگری دریایی صورت گرفته برابر ۲ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۷۰۰ نفر بود .

|

اسکله حرا که به‌ عنوان اسکله اختصاصی نفتی در ضلع شمالی جزیره قشم واقع شده توسط بخش خصوصی ایجاد و تمامی خدمات دریایی آن از طریق اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان راهبری می‌شود .

|

نظرات کاربران