در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات روکش آسفالت محور ارتباطی ساری - کیاسر - سمنان

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از عملیات اجرایی روکش آسفالت به طول ۸ کیلومتر با هدف افزایش ضریب ایمنی و سلامت کاربران جاده ای در محور ساری - کیاسر - سمنان خبر داد .

حسن جهانیان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : با توجه به تردد بالای خودرو در جاده های مازندران ، ایمن سازی محورهای این استان همواره جز اولویت های کاری ماست .

وی در ادامه ضمن اشاره به عملیات اجرایی روکش آسفالت به طول ۸کیلومتر در محور ساری - کیاسر - سمنان توسط راهداران پر تلاش این اداره کل عنوان کرد : با توجه به اجرای طرح ارتقا کیفیت راهداری ، اقداماتی از قبیل اجرای خط کشی ، نصب علائم ، اَشکارسازی نقاط پرحادثه ، شانه سازی ، جابجایی نیوجرسی به جای گاردریل ، رنگ آمیزی نیوجرسی ، پایه ها و نرده ها ، شسشتو و ساماندهی علائم ، اصلاح قوس ها و ... با جدیت در دست اجراست .

جهانیان ضمن قدردانی از تلاش های راهداران در جهت افزایش ضریب ایمنی راه های مواصلاتی اظهار داشت : با توجه به فعالیت شبانه روزی راهداران در جهت افزایش ضریب ایمنی جاده ها ، از مردم شریف کشور تقاضامندیم با توجه به شرایط موجود در سطح جامعه ( انتشار مجدد ویروس کرونا ) ، از سفرهای غیر ضروری پرهیز و در صورت لزوم برای سفر ، حتما نکات بهداشتی را در طول سفر رعایت نمایند .

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

در حال حاضر بیش از ١٢٠ کیلومتر از مصوبات سفر مقام عالی استان در حال اجرا بوده و امید است به همت راهداران به زودی به بهره برداری برسد .

|

نظرات کاربران