در حال بارگذاری ...

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با تصویب هیات دولت ، علیرضا برخور به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد .

رئیس جمهور پس از رأی هیات وزیران گفت : حوادث هوایی آنقدر دردناک و خسارت بار است که جبران آن گاهی ناممکن و گاهی سال ها به طول می انجامد و لذا سازمان هواپیمایی کشوری باید مراقب رعایت استانداردهای پروازی در سطح فرودگاه های کشور و شرکت های هواپیمایی باشد به طوری که هیچ پرواز نا امن در هیچ فرودگاه نامطمئنی انجام نشود .

در تشریح سوابق کاری علی رضا برخور به عنوان جوانترین خلبان اف ۱۴ در جنگ تحمیلی ، می توان به مواردی نظیر جانشین معاونت عملیات نیروی هوایی ارتش ، فرمانده پایگاه چهاردهم شکاری ارتش ، فرمانده پایگاه هشتم شکاری ارتش ، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، خلبان هواپیمای ایرباس A320 و نایب رئیس هیئت مدیره صندوق بازشستگی و وظیفه هما اشاره کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

|

استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان شرقی گفت : نخستین پرواز حج تمتع سال ۱۴۰۳ روز ۲۴ اردیبهشت از فرودگاه تبریز انجام می شود ...

|

افزایش سهم صنعت هوایی هرمزگان در حمل نقل و ترانزیت کالا مستلزم یک عزم جدی در استان است .

|

طی عملیات حج عمره با انجام ۴۴ پرواز رفت و برگشت تعداد ۵ هزار و ۶۱۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می گردند و عملیات حج عمره در ۲۳ اردیبهشت پایان خواهد یافت .

|

نظرات کاربران