در حال بارگذاری ...

ارومیه - سلماس پرترافیک‌ترین محور ارتباطی آذربایجان‌غربی در یک‌ماه گذشته

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ​معاون فنی و‌ نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی گفت : تیرماه سال جاری محور ارومیه - سلماس بیشترین حجم ترددهای جاده‌ای استان را به خود اختصاص داد .

بهزاد برقی افزود : محور ارومیه - سلماس (از سمت ارومیه) با نزدیک به ۶۵۰ هزار تردد در تیرماه سال جاری بیشترین آمار تردد در محورهای استان را به خود اختصاص داد . محور سلماس - ارومیه با بالغ بر ۵۵۰ هزار تردد و محور ملکان - میاندوآب با نزدیک ۴۲۰ هزار به ترتیب بیشترین ترددهای جاده ای بعد از محور ارومیه - سلماس را در استان داشتند .

معاون فنی و‌ نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی بیشترین حجم ترافیک ورودی به استان را در تیرماه سال جاری از سمت پل میانگذر دریاچه ارومیه و محور شهید کلانتری با بالغ بر ۱۳۰ هزار تردد برشمرد و اظهار داشت : بیشترین ترافیک خروجی استان نیز از همین محور و با تردد بالغ بر ۱۷۱ هزار بوده است .

این مقام مسئول ، محورهای سقز - بوکان و بیجار - تکاب و بالعکس را دیگر محورهای پرتردد استان آذربایجان غربی یاد کرد .




مطالب مرتبط

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

افرادی که نسبت به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌ها اقدام کرده اند ، در مرحله اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر به اخطار آزادسازی حریم‌ها توجه نکنند ، با دستور قضایی نسبت به تخریب ساخت و سازها و برگرداندن حریم راه‌ها به حالت اولیه اقدام می‌شود .

|

مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نقش موثری در کیفیت‌بخشی و ارتقاء بهره‌وری دارد .

|

نظرات کاربران