در حال بارگذاری ...

توقف و قلع و قمع ۶۲ مورد ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در حریم راه های استان خوزستان

این گشت‌ها در مدت یادشده توانستند ۱۸۸ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی، برخورد و قلع و قمع کنند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از شناسایی ، توقف و قلع و قمع ۶۲ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در این استان خبر داد .

غلامعباس بهرامی‌نیا گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۲ مورد ساخت‌و‌ساز غیرمجاز در حریم راه‌های استان شناسایی شد که از این تعداد ، برای ۴۳ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۱۹ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی قلع و قمع شدند .

او با تأکید بر اینکه گشت‌های راهداری به‌طور مداوم در محورها حضور فعالیت دارند ، افزود : این گشت‌ها در مدت یادشده توانستند ۱۸۸ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی، برخورد و قلع و قمع کنند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد .




مطالب مرتبط

از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش همین گشت ها ، ۲۷۹ مورد ساخت و ساز و تجاوز به حریم راه‌های استان شناسایی و قلع و قمع و برای ۶۸۳ مورد از تخلفات اخطار صادر شد و ۵۸ پرونده تخلف دیگر نیز در حال پیگیری هستند .

|

در دقایق اولیه بارش برف همراه با کولاک شدید محور ابهر - خدابنده را در بر گرفته بود که گشت‌های راهداری توانست در مدت زمان کوتاه برای تردد در مسیرهای این شهرستان ، امدادرسانی به خودروها را انجام دهند .

|

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

نظرات کاربران