در حال بارگذاری ...

انتخاب رجا به عنوان شرکت برگزیده در دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری

شرکت حمل و نقل ریلی رجا با ارائه گزارش واحدهای مختلف ، خود را در معرض ارزیابی توسط ارزیابان مربوطه قرار داد و خوشبختانه با عملکردهای مثبت صورت گرفته این شرکت موفق به دریافت این جایزه شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا در دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری ، به عنوان شرکت برگزیده در بخش حمل و نقل گردشگری شد و مدیرعامل شرکت لوح افتخار و تندیس این جشنواره را دریافت کرد .

این مراسم با حضور رئیس دانشگاه علم و فرهنگ ، رئیس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی، معاون وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از فعالان و دست اندرکاران حوزه گردشگری در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد .

شرکت حمل و نقل ریلی رجا با ارائه گزارش واحدهای مختلف ، خود را در معرض ارزیابی توسط ارزیابان مربوطه قرار داد و خوشبختانه با عملکردهای مثبت صورت گرفته این شرکت موفق به دریافت این جایزه شد .

در این مراسم همچنین از دیگر شرکت های زیرمجموعه هگتا شامل : گروه هتل های هما ، هتل هما احمدآباد مشهد ، هتل هما شیراز ، هتل هما خیام مشهد ، هتل هما تهران و هتل هما بندرعباس به عنوان برگزیدگان بخش هتل ها و مراکز اقامتی و شرکت دهکده ساحلی نیز که از برگزیدگان بخش خدمات گردشگری بودند تقدیر شد .




مطالب مرتبط

این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

|

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی ۴ بهمن لغایت ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۳ بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir ، کلیه وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

نظرات کاربران