آغاز طرح تشدید نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان تهران
مجتمع های خدماتی و رفاهی برای افزایش خدمات مطلوبتر به مسافرین در راستای صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی در جهت خدماترسانی مطلوب در طول سال انجام وظیفه می کنند و امید است با برنامه ریزی دقیق در راستای رفاه کاربران جاده ای امکانات رفاهی را بیش از پیش توسعه دهند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان تهران گفت : در حال حاضر ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی در راههای مواصلاتی استان فعال هستند که بهصورت مستقیم نظارت توسط کمیته های بازدید ، انجام میپذیرد .
حیدر نوروزی اظهار کرد : استان تهران با داشتن بیشترین مجتمع های خدماتی رفاهی بهره برداری شده در سطح کشور و موقعیت جغرافیایی استراتژیک نیازمند نظارت های منظم و برنامه ریزی شده است .
وی با بیان اینکه سطح سرویس و خدمات مجتمع های خدماتی رفاهی باید متناسب با انتظارات مردم به روز شود ، گفت : خوشبختانه با نظارت و بازدید های مستمر طی برنامه ریزی های مدون شده از ، نمازخانه، رستوران ، جایگاه سوخت ، سرویس بهداشتی و سوپرمارکت ، روند چشمگیری را در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای شاهد هستیم .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار داشت : ایجاد امکانات و خدمات رفاهی و استراحت مسافران و رانندگان در طول محورهای استان از نیاز اساسی رانندگان و مسافران بین راهی است که در این راستا بیش از ۴۳ مجمتع خدماتی بین راهی دراستان فعال است .
نوروزی، به نقش و اهمیت مجتمع های خدماتی – رفاهی اشاره کرد و گفت : هدف از ایجاد مجتمع های بین راهی جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در طول جاده ها و تمرکز آن ها در یک مکان ، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز ، کاهش میزان تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی جاده ها و فراهم سازی امکانات مناسب برای اقامه نماز و گسترش فرهنگ آن و توسعه زیر ساخت های تفریحی رفاهی و خدمات فنی و عمومی برای مسافرین است .
این مقام مسئول در پایان تصریح کرد : مجتمع های خدماتی و رفاهی برای افزایش خدمات مطلوبتر به مسافرین در راستای صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی در جهت خدماترسانی مطلوب در طول سال انجام وظیفه می کنند و امید است با برنامه ریزی دقیق در راستای رفاه کاربران جاده ای امکانات رفاهی را بیش از پیش توسعه دهند .