در حال بارگذاری ...
  • انتشار سومین بسته اطلاعات هوانوردی سال ۲۰۲۰

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سومین بسته اطلاعات هوانوردی سال ۲۰۲۰ در راستای بروز رسانی AIP جمهوری اسلامی ایران علیرغم محدودیت های موجود به علت شیوع کرونا با تلاش کارکنان حوزه اطلاعات هوانوردی اداره کل کنترل ترافیک هوایی کشور منتشر شد .

    این بسته شامل اصلاحیه AIRAC 3/20 و در برگیرنده آخرین تغییرات اطلاعات ضروری و تاثیرگذار بر ایمنی عملیات هوانوردی و فرودگاهی است .

    در بسته اطلاعاتی انتشار یافته موسوم به AIRAC 3/20 با تاریخ اجرایی ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰ مقارن ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ مواردی چون تغییر و بروزرسانی بخش Gen 3.5 ، تغییر در بخش ENR4. ، تغییر و بروزرسانی اطلاعات فرودگاهی ( بخش AD2 ) جهت فرودگاه‌های بندر ماهشهر ، اصفهان ، ایوانکی ، همدان ، کاشان ، کیش ، لار ، پارس آباد مغان ، رامسر ، شاهرود ، شیراز ، مهرآباد ، یاسوج ، یزد بروزرسانی شده و انتشار یافته است .

    برای دریافت کامل اطلاعات انتشار یافته در این بسته اطلاعات هوانوردی می توانید به پورتال اطلاعات هوانوردی کشور به آدرس https://ais.airport.ir مراجعه کنید .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر با در نظر گرفتن وضعیت جاری و حجم ترافیک هوایی و نیز تعداد فرودگاه‌های کشور ، حداقل نیاز به ۲۴۸ کنترلر جدید و جهت اجرای قوانین ملی و بر اساس استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری (ATCO) و انجام آن نیاز به ۳۰۰ کنترلر جدید است که با توجه به میانگین سنی کنترلرهای ترافیک ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد دو درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، امنیت و مدیریت سرعت مسیریابی داده‌ها در دیتا سنتر فرودگاه بین‌المللی لارستان ارتقا یافت .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    نظرات کاربران