در حال بارگذاری ...

آسفالت ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان لنجان

مهمترین مشکل موجود بر سر راه اجرای پروژه های عمرانی ، تامین و تخصیص اعتبارات است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مسئول نگهداری راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت : عملیات سیلکت ۲۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان لنجان در دستور کار قرار گرفته است .

محمد کاظمی اظهار کرد : عملیات سیلکت راه روستاهای کته شور به طول ۱۰.۵ کیلومتر ، حاج الوان - قلعه ترکی به طول ۲.۵ کیلومتر ، فتح آباد - صدق آباد به طول ۷ کیلومتر آغاز شده است .

وی با اشاره به محدودیت های منابع اعتباری و مالی پروژه های راهداری گفت : با تلاش های انجام شده بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه تخصیص یافته است .

کاظمی با بیان اینکه در سال جاری برنامه ریزی مدونی برای بهسازی راه های روستایی استان اصفهان انجام شده است ، خاطرنشان کرد : مهمترین مشکل موجود بر سر راه اجرای پروژه های عمرانی ، تامین و تخصیص اعتبارات است .

وی استفاده از روش های نوین برای آسفالت راه های روستایی را اقدامی موثر جهت نیل به اهداف ایمنی تردد کاربران جاده ای و ارتقا کیفیت راه های روستایی عنوان کرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت : احداث ، زیرسازی ، بیس و آسفالت ۲۵ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان مراوه تپه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را بسیار مهم و راهبردی عنوان کرد و ضمن قدردانی از تحقق بخش زیادی ...

|

در سال جاری و به منظور بهسازی محور های روستایی در بیش از ۲۱۰ کیلومتر از این راه ها نیز برای اجرای آسفالت در بازه های زمانی آتی زیرسازی انجام گرفته است .

|

در شهرستان لامرد چندین دستگاه ماشین آلات راهسازی وجود دارد که خیرین برای خدمت رسانی به مردم وقف کرده‌اند و در حال حاضر به خدمت رسانی در مناطق روستایی اشتغال دارند و عملیات بهسازی و مرمت جاده‌های روستاهای مناطق کم برخوردار شهرستان لامرد با استفاده از این ماشین آلات در حال ...

|

حذف نقاط پرتصادف و ایمن سازی محورهای روستایی در کاهش تلفات محورهای برون شهری و روستایی موثر بوده است .

|

نظرات کاربران