در حال بارگذاری ...

بازدید رئیس هیأت مدیره شرکت رجا از مجموعه سایت فنی و خوابگاه‌های مأموران

اگرچه با کاهش شدید درآمدهای شرکت ، اختلالات در پرداخت حقوق ایجاد و شرایط مالی همه پرسنل آزاردهنده شده است ، اما با لطف و فضل خداوند یقین داریم این بحران را نیز با کمک یکدیگر پشت سر گذاشته و به شرایط قبل بازخواهیم گشت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مهندس محمودی رئیس هیأت مدیره رجا صبح امروز با همراهی مهندس یاوری مدیرعامل نوین صنعت رجا و آقای کریمی مدیر حراست رجا از سایت فنی و خوابگاه‌های مأموران بازدید کرد .

وی در جمع جداگانه کارکنان استیم و همچنین پرسنل قطارهای خودکشش سایمان صنعت کیا از مجموعه نوین صنعت رجا ، ضمن تشریح شرایط کنونی صنعت حمل و نقل ریلی و به‌ویژه شرکت رجا و افت شدید تعداد سفر و درآمدها ، همه پرسنل را به همدلی و تلاش مضاعف دعوت کرد . 

مهندس محمودی در جمع کارکنان با بیان اینکه با تغییرات ایجادشده در سال‌های اخیر به آینده رجا خوش‌بین هستیم ، تأکید کرد : علی‌رغم مصائب ناشی از شیوع کروناویروس و همه تنگناها و مضیقه‌های ایجاد شده ، یقین بدانید که تمام تلاش ما معطوف به حفظ حداکثری کارکنان خواهد بود و انشاء ا... نیروهای جداشده نیز به خانواده بزرگ رجا بازخواهند گشت .

رئیس هیأت مدیره رجا افزود : همه شما نیروی رجا بودید و هستید و خواهید ماند. لذا یکی از دغدغه‌های مدیرعامل و هیأت مدیره رجا و نوین صنعت، صیانت از امنیت شغلی پرسنل است .

وی ضمن ابراز تأسف بابت تأخیر در پرداخت حقوق‌ها، تأکید کرد : اگرچه با کاهش شدید درآمدهای شرکت ، اختلالات در پرداخت حقوق ایجاد و شرایط مالی همه پرسنل آزاردهنده شده است ، اما با لطف و فضل خداوند یقین داریم این بحران را نیز با کمک یکدیگر پشت سر گذاشته و به شرایط قبل بازخواهیم گشت .

مهندس محمودی در پایان سخنان کوتاه خود ، با حمایت از استمرار آموزش‌های کاربردی و سطح بندی توانمندی فنی کارکنان ، بر لزوم ارتقاء توان فنی همه پرسنل به‌ویژه در بخش خودکشش‌ها تأکید کرد و از مدیرعامل نوین صنعت خواست با قوّت و بدون وقفه از فرصت ایجادشده در راستای رفع مشکلات تعمیراتی و افزایش توانمندی نیروهای کاربلد فنی استفاده کند .




مطالب مرتبط

تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

|

بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

|

اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

|

هم اکنون ۵۷ درصد قطارهای برون شهری ما از مشهد یا به مشهد است برای همین راه آهن با افتخار خود را خادم زائران امام رضا می داند و از این رو باید از ابتدای سفر تا انتها به طوری اکرام مسافرین صورت بگیرد که هر کدام از مسافران ، به سفیران حمل و نقل ریلی تبدیل شوند .

|

امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

|

نظرات کاربران