در حال بارگذاری ...

برگزاری تمرین محدود طرح اضطراری در فرودگاه اردبیل

این تمرین امروز (۱۲ مرداد) با حضور نمایندگانی از سپاه حفاظت هواپیمایی ، پلیس فرودگاه ، سوختگیری ، شرکت های هواپیمایی ، حراست و مدیریت و مسئولان دیگر واحدهای فرودگاه برگزار شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با هدف بررسی نحوه فرماندهی و هماهنگی واحدهای فرودگاهی ، تمرین محدود طرح اضطراری فرودگاه اردبیل برگزار شد .

سید فخرالدین هاشمی ، مدیرکل فرودگاه‌ های استان با اعلام این خبر گفت : ارزیابی توانایی‎ها، تمرین وظایف همه ارگان‎های مربوطه در هنگام بحران ، آمادگی و چگونگی مدیریت بحران در وضعیت‎های مختلف اضطراری ، آشنایی مدیریت و کارکنان فرودگاه و سایر ارگان‎ها در شرایط اضطراری با هم و بهره‎مندی از خدمات یکدیگر ، فراهم بودن تجهیزات در حالات اضطراری ، رفع نواقص احتمالی بالقوه و افزایش توان عملیاتی در هنگام بروز سانحه از جمله نتایج مثبت برگزاری این تمرین بود .

هاشمی با اشاره به اینکه تمرین مذکور بر اساس سند ۹۱۳۷ ایکائو صورت گرفت ، افزود : این تمرین دورمیزی و محدود پیش‌نیاز تمرین های کامل و اصلی است . تمرین دورمیزی طرح اضطراری هر شش ماه یک بار و تمرین محدود طرح اضطراری هر سال یکبار در فرودگاه‌های کشور برگزار می‌شود . تمرین کامل دوسالانه این فرودگاه سال آینده برگزار می شود .

این تمرین امروز (۱۲ مرداد) با حضور نمایندگانی از سپاه حفاظت هواپیمایی ، پلیس فرودگاه ، سوختگیری ، شرکت های هواپیمایی ، حراست و مدیریت و مسئولان دیگر واحدهای فرودگاه برگزار شد .




مطالب مرتبط

در بیشتر موارد ، کنوانسیون جرائم و برخی اعمال دیگر مرتکب شده در هواپیما (کنوانسیون توکیو ۱۹۶۳) صلاحیت رسیدگی به جرائم ارتکابی در داخل هواپیما را به کشوری که هواپیما در آن ثبت شده است اعطا می کند . در صورتی که پرواز در یک کشور خارجی فرود بیاید ، این مشکل ایجاد می کند ، زیرا سازمان ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، کاپیتان محمدی بخش درباره احتمال پرواز شرکت‌های هواپیمایی خارجی در ایران گفت : بر اساس قوانین ایکائو ، آزادی‌های مختلف ...

|

دیزل ژنراتور نصب شده جهت تامین برق اضطراری ترمینال جدید فرودگاه بیرجند پیش بینی شده است که با نصب و راه اندازی آن توان سیستم برق اضطراری فرودگاه بیرجند افزایش یافته و در هنگام قطع برق شهری ، فرودگاه دچار مشکل نخواهد شد .

|

پیش بینی می‌شود عملیات اجرای این پروژه ظرف مدت ۳ ماه به اتمام برسد .

|

نظرات کاربران