در حال بارگذاری ...

معرفی سرپرست اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه امام خمینی (ره)

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در مراسمی با حضور عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، مهدی مراد حاصلی به عنوان سرپرست اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی این فرودگاه معرفی شد .

در ابتدای این مراسم که در دفتر محمدرضا کریمیان ، عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی با حضور امیرحسین رحیمی ، معاون عملیات هوانوردی فرودگاه امام خمینی و مجید یارندی ، مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد، کریمیان بر تعامل بیش از پیش شهر فرودگاهی و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حوزه فناوری اطلاعات تاکید کرد و خواستار ایجاد سامانه هایی جهت محاسبه دقیق عوارض فرودگاهی و مسافری شرکت های هواپیمایی شد .

همچنین رحیمی ، معاون عملیات هوانوردی فرودگاه امام خمینی (ره) ابراز امیدواری کرد که در فصل نوین ، شاهد تغییرات مثبت در پیشبرد هرچه بیشتر فناوری های جدید و حرکت به سمت اتوماسیون فعالیت ها باشیم .

وی استفاده از فناوری اطلاعات روز در سامانه های هوانوردی را ضروری دانست و بر ارتقا سرویس های اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه امام خمینی (ره) تاکید کرد .

همچنین یارندی، مدیرکل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی شرکت فوردگاه ها و ناوبری هوایی ایران ، ضمن معرفی سرپرست جدید اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه امام خمینی مبنای انتخاب مرادحاصلی را ایجاد فضای مشارکت مطلوب بین دو بخش شهر فرودگاهی و شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، عنوان و ابراز امیدواری کرد که نیروی جوانی و تخصص مرادحاصلی موجب پیشرفت روزافزون برنامه و نزدیکی تعاملات شود و امکانی برای انتقال تجربیات طرفین در موضوعات مشترک بحث عوارض باشد.

وی گفت : یکی از نیروهای خوب و پر تلاش ستاد را صرفا با نگاه بین بخشی و با هدف پیشرفت مشترک هر دو حوزه فرودگاهی و ستادی برای این مسوولیت با پیشنهاد معاون عملیات هوانوردی فرودگاه امام خمینی (ره) انتخاب کردیم و نهایت همکاری را با وی از طرف ستاد به عمل خواهیم آورد .




مطالب مرتبط

در حال حاضر با در نظر گرفتن وضعیت جاری و حجم ترافیک هوایی و نیز تعداد فرودگاه‌های کشور ، حداقل نیاز به ۲۴۸ کنترلر جدید و جهت اجرای قوانین ملی و بر اساس استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری (ATCO) و انجام آن نیاز به ۳۰۰ کنترلر جدید است که با توجه به میانگین سنی کنترلرهای ترافیک ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، امنیت و مدیریت سرعت مسیریابی داده‌ها در دیتا سنتر فرودگاه بین‌المللی لارستان ارتقا یافت .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

فرودگاه‌های زاهدان ، ایرانشهر و سراوان عملیاتی است و به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت‌رسانی به پروازهای اورژانسی و امدادی هستند .

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

نظرات کاربران