در حال بارگذاری ...

کاهش ۵۳ درصدی جابه‌جایی مسافر برون استانی در زنجان از زمان شیوع ویروس کرونا

در بخش مجتمع‌های خدماتی ، رفاهی بین‌راهی که تحت نظارت این اداره کل است ، به صورت مستمر کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و اقدامات دیگری از جمله ضدعفونی ، دفع پسماندها به صورت بهداشتی ، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل ناوگان‌های حمل و نقل صورت گرفته و در اتوبوس‌ها نیز با فاصله یک در میان مسافران پذیرش می‌شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت : از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون حدود ۵۳ درصد جابه‌جایی مسافر برون استانی و ۳۴ درصد در بخش حمل و نقل درون استانی شاهد کاهش عملکرد هستیم .

عبدالحسین علی‌اکبری در جمع خبرنگاران ، با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی پیش آمده ، در بخش درون استانی در حوزه حمل و نقل مسافر ۳۴ درصد کاهش عملکرد داشته‌ایم ، افزود : همچنین حدود ۵۳ درصد جابه‌جایی مسافر برون‌استانی طی چهار ماه گذشته کاهش نشان می‌دهد .

وی با بیان اینکه مسئولیت اصلی نظارت بر جایگاه‌های سوخت در بین مجتمع‌های خدماتی ، رفاهی بین‌راهی بر عهده شرکت نفت استان است ، تصریح کرد : اقداماتی که در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در ناوگان مسافربری توسط خود شرکت‌های حمل‌ و نقل انجام می‌شود ، شامل ضدعفونی مستمر ناوگان اتوبوسی و سواری بوده و همکاران بهداشت نیز در اکثر پایانه‌های مسافربری حضور مستمر دارند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ، با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص اطلاع‌رسانی پیشگیری از بیماری کرونا در پایانه‌های مختلف مسافربری و پایانه‌های بار ، ادامه داد : در بخش مجتمع‌های خدماتی ، رفاهی بین‌راهی که تحت نظارت این اداره کل است ، به صورت مستمر کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود و اقدامات دیگری از جمله ضدعفونی ، دفع پسماندها به صورت بهداشتی ، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل ناوگان‌های حمل و نقل صورت گرفته و در اتوبوس‌ها نیز با فاصله یک در میان مسافران پذیرش می‌شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در سفر به استان البرز بر استفاده از سرمایه بخش خصوصی برای ...

|

بیشترین سهم جابه‌جایی مسافر از مبدأ شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان طبس با ۶۲۲ هزار و ۷۵۹ نفر و کمترین سهم جابه‌جایی مسافر مربوط به شهرستان در میان با ۹۰۹۷ نفر مسافر و عمده مقاصد سفر به‌ترتیب استان‌های خراسان‌رضوی، سیستان و بلوچستان و یزد بوده است .

|

در بخش جابه‌جایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه‌ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می‌شود و لزوم ارتقای خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت در این بخش است .

|

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

|

نظرات کاربران