در حال بارگذاری ...

آسفالت ۶۴ درصد از راه های روستایی استان خوزستان

تاکنون ۳۰ راه روستایی در استان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال آسفالت شده اند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : از نظر شاخص طول راه ها ۶۴ درصد راه های روستایی خوزستان آسفالت هستند .

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد : این استان ۱۲ هزار و ۱۵۱ کیلومتر راه روستایی دارد که از این میزان ۷ هزار و ۷۸۶ کیلومتر آسفالت و مابقی شنی و خاکی است لذا از نظر شاخص طول راه ها ۶۴ درصد از راه های روستایی استان آسفالت هستند .

وی سهم استان از طرح ملی ابرار را ۲۵۱ کیلومتر عنوان کرد و افزود : تاکنون ۳۰ راه روستایی در استان با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال آسفالت شده اند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد : در قالب طرح ملی ابرار بهسازی ، شن‌ریزی و آسفالت راه ۴۱ روستا در شهرستان‌ های استان با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد .

بهرامی نیا با بیان اینکه سال گذشته برای اجرای طرح ملی ابرار در استان ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت افزود : اجرای طرح ابرار در استان خوزستان تاثیر قابل توجهی بر ارتقاء ایمنی ، کاهش تلفات رانندگی و تسهیل جابجایی بار و مسافر در مسیرهای روستایی دارد .




مطالب مرتبط

بیشترین حجم عملیات انجام گرفته در پروژه های دهه فجر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مربوط به بهسازی و روکش آسفالت ، درزگیری ، لکه گیری راه های اصلی و شریانی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان است .

|

از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ کیلومتر روشنایی طولی و تعداد ۵ تقاطع روشنایی نقطه ای در محورهای استان اجرا شده است . ۱۵۴ کیلومتر سیستم روشنایی در محورهای مواصلاتی استان توسط راهداران حفظ و نگهداری می شود .

|

همکاران راهداری برای جلوگیری از انسداد و لیز خوردن خودروها در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان از ٩٢ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و یک‌هزار و ۶٢١ تن شن و ماسه بهره گرفتند .

|

راه سبب رونق هر منطقه می‌شود و ما نیز در تلاش هستیم تا در رشد و اقتصاد مردم نقش مؤثری را ایفا کنیم .

|

حذف نقاط پرحادثه در محور ملکشاهی - ایلام ، ۲ مقطع در راه روستایی خوشادول ، حذف نقاط پرحادثه در محور ملکشاهی - میمه از دیگر اقدامات این اداره در شهرستان است .

|

نظرات کاربران