در حال بارگذاری ...

راهداری فارس در جایگاه برتر ارتقاء کیفی راه‌های شریانی کشور

بهسازی و اصلاح رویه راه ها تا پایان تابستان (قبل از شروع فصل سرما) ادامه خواهد داشت و بر اساس اولویت های از پیش تعیین شده اقدامات لازم انجام می‌شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس جایگاه برتر در بین ادارات کل راهداری استان‌ها در اجرای طرح ارتقای کیفی رویه راه های شریانی کشور در چهارماه نخست سال ۹۹ را به خود اختصاص داد .

طی حکمی توسط اکبری ، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به پاس کسب این جایگاه از زحمات و تلاش های اداره کل فارس به ویژه مدیرکل و کارکنان این اداره کل تقدیر شد .

در بخشی از این پیام تقدیر آمده است : "تردیدی نیست که این موفقیت حاصل عزم راسخ ، مدیریت جهادی و تدبیر شایسته جنابعالی و البته اهتمام کارکنان زیرمجموعه در اجرای برنامه های ابلاغی می باشد . توفیق روزافزون آن اداره کل را در ادامه این مسیر و خدمت شایسته به مردم عزیز میهن اسلامی از خداوند متعال خواستاریم."

شایان ذکر است در ۴ ماهه نخست سال جاری ، راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در قالب طرح "اقدام رویه راه های شریانی" ۵۲۰ کیلومتر لکه گیری و روکش آسفالت گرم در سطح راههای استان اجرا ،که بخشی از این اقدامات با تجهیزات و ماشین آلات اداره کل و بخشی توسط پیمانکاران بخش خصوصی صورت پذیرفت .

گفتنی است بهسازی و اصلاح رویه راه ها تا پایان تابستان (قبل از شروع فصل سرما) ادامه خواهد داشت و بر اساس اولویت های از پیش تعیین شده اقدامات لازم انجام می‌شود .

این گزارش حاکی از آن است که استان فارس با ۱۷ هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از ۱۳۸۰ کیلومتر بزرگراه ، ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه فرعی ، نزدیک به ۱۱ هزار کیلومتر راه روستایی، ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شریانی و... از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور است که همه ساله خدمات شایانی را در این بخش به کاربران جاده ای ارائه می‌کند .




مطالب مرتبط

در این بازه زمانی اجرای ۲۵۰۰ تن لکه‌گیری به صورت پخش با گریدر و ۶۵۰ تن لکه‌گیری چاله پرکنی، ۵ مورد بازسازی و راه‌اندازی و ۳ مورد جابه‌جایی دوربین نظارتی نیز انجام شده است .

|

پروژه های فعال روشنایی شامل ۲۶ کیلومتر در کمربندی علی آباد ، ۳ و نیم کیلومتر در محور سرخنکلاته و ۱۵ کیلومتر در محور علی آباد - آزادشهر می شود .

|

برای بهسازی ، لکه گیری و ترمیم روکش آسفالت راه های استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۲ هزار تن آسفالت استفاده شده است .

|

با توجه به محدودیت های تردد ناوگان سنگین کشور در این ایام و مستثنی بودن حمل ناوگان حامل کالاهای اساسی در کشور از ابتدای اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز هفت فروردین ماه سال جاری ، حدود ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی ازمبدا بنادر کشور از طریق جاده با بیش از ۱۹ هزار سفر ...

|

دوربین های ثابت عکسبرداری محدودیت های ارتباطی و زیرساختی سامانه های فیلمبرداری برخط را نداشته و قادر به ارسال داده ها (دیتاها) از طریق شبکه تلفن همراه است .

|

نظرات کاربران