در حال بارگذاری ...

امنیت و سلامت ، اولویت اصلی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

نمایندگان سازمان جهانی بهداشت از اقدامات بهداشتی مستقر ، قبل از گیت پلیس با انجام تست های بالینی و ارائه کارت سلامت و اتاق پزشک در مسیر عبوری مسافرین پروازهای خروجی بازدید کردند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رعایت تمامی پروتکل‌های تعریف شده از سوی سازمان بهداشت جهانی همواره در دستور کار شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرار دارد و همین روند موجب رضایت بازرسان سازمان جهانی بهداشت از رعایت پروتکل های بهداشتی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) شده است .

مجتبی شمس نژاد مدیرکل دفتر ایمنی و تضمین کیفیت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان مطلب فوق افزود : نمایندگان سازمان جهانی بهداشت به منظور بررسی شرایط بهداشتی و نحوه ارائه خدمات سلامت ، پیشگیری و مقابله با ویروس کووید ١٩ در سفر خود به ایران رعایت این نکات در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی را مورد بررسی قرار دادند .

او گفت : نمایندگان این سازمان به همراه نمایندگان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و مدیران این مجموعه از تجهیزات و تسهیلات موجود در بهداشت مرزی فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شامل دوربین حرارتی ، تب سنج ها ، خط قرمز ، فضای ایزوله و اتاق بهداشت در مسیر عبور مسافرین در پرواز های ورودی بازدید کردند .

شمس نژاد اظهار کرد : نمایندگان سازمان جهانی بهداشت از اقدامات بهداشتی مستقر ، قبل از گیت پلیس با انجام تست های بالینی و ارائه کارت سلامت و اتاق پزشک در مسیر عبوری مسافرین پروازهای خروجی بازدید کردند .

این ادامه داد: بازرسان سازمان جهانی بهداشت ضمن اعلام رضایت خود نسبت به انجام اصولی تمامی فرآیند های نظارتی و همچنین تسهیلات و تجهیزات موجود در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) ، رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) را مطابق با استاندارد های بین المللی در پیشگیری از شیوع ویروس کووید ١٩ دانستند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با اشاره به اقداماتی که در جهت توسعه پروازها انجام شده است ، گفت ...

|

نظرات کاربران