در حال بارگذاری ...

برج موبایل سیار ساخت داخل نمونه استفاده از تحریم برای جهش تولید

تلاش می کنیم با شناخت ظرفیت های داخلی و اعتماد به محققان ایرانی سامانه های حمل و نقل را در تمام بخش ها فراهم کنیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم رونمایی از نخستین برج موبایل سیار ساخت داخل با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد با تحریم چرخ حرکت به توسعه توسعه اقتصادی کند شود ، از این برج موبایل به عنوان نمونه باارزش از پرش و جهش تولید در شرایط تحریم یاد کرد .

محمد اسلامی ، امروز (ششم مرداد) در حاشیه این مراسم با اشاره به تحویل نخستین برج موبایل سیار پیشرفته ساخت داخل به شرکت فرودگاه ها عنوان کرد : این محصول داخلی دارای اهمیت زیادی است . در شرایط تحریم نباید اجازه دهیم چرخ حرکت به سوی توسعه کند شود و با ساخت این برج مراقبت توانسته ایم از دوران تحریم برای پرش و جهش تولید با برخورداری از فناوری های جدید استفاده کنیم .

اسلامی با اشاره به توجه خاص وزارت راه و شهرسازی به ظرفیت های داخلی در دوران تحریم افزود : تلاش می کنیم با شناخت ظرفیت های داخلی و اعتماد به محققان ایرانی سامانه های حمل و نقل را در تمام بخش ها فراهم کنیم .

وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به اینکه سفارش های دیگری نیز از سوی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سایر سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی به وزارت دفاع داده شده است ، افزود : در آغاز راه تولید محصولات حمل و نقل در شقوق مختلف با ظرفیت داخلی هستیم و تلاش داریم با استفاده از توان داخلی به سمت دستیابی به سیستم یکپارچه هوشمند حمل و نقل حرکت کنیم .




مطالب مرتبط

تلاش کردیم حداکثر ایمنی را در این فرودگاه رعایت کنیم چون ایمنی در امر پرواز یک اصل اساسی است و تا بسیاری از تجهیزات کمک ناوبری و برج مراقبت و شرایط حفاظتی نباشد امکان پرواز فراهم نخواهد شد .

|

۲۸ مهر ماه (۲۰ اکتبر) روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی است که به دلیل تشکیل اتحادیه بین المللی کنترلرهای ترافیک هوایی در همین تاریخ در سال ۱۹۶۱ در آمستردام هلند به این عنوان نامگذاری شده است .

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

با ابتکار ایران راه توجه به ترانزیت ، لجستیک و اقتصاد دریا در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت و در راستای اجرای «جهش تولید با مشارکت مردم» همزمان با ایجاد ۲۷ شهر ساحلی ، مشارکت مردمی امکان سرمایه گذاری مردم در این بخش ها را شاهد خواهیم بود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی با اعلام رفع ۴۱۲ نقطه پرخطر جاده‌ای در سراسر کشور از برنامه دولت برای تامین ۵ هزار اتوبوس بین شهری ...

|

نظرات کاربران