در حال بارگذاری ...
  • امروز ؛ رونمایی از نخستین برج مراقبت پرواز سیار فرودگاهی

    حدود ۱۸ ماه پیش با شرکت صاایران قرارداد راه اندازی پنج برج موبایل منعقد شد و اکنون قرار است ، نخستین برج موبایل آماده شده مورد بهره برداری قرار گیرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، نخستین برج مراقبت پرواز سیار فرودگاهی تولید داخل ششم مرداد ماه با حضور وزرای دفاع و پشتیبانی ، راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و مدیرعامل صاایران رونمایی می شود .

    محمد امیرانی معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در این باره گفت : این اتفاق در سال جهش تولید و با وجود کمبود اعتبار و مشکلات ایجاد شده ناشی از شیوع کرونا روی خواهد داد و نشان از عزم جدی متخصصان داخلی و حضور پرقوت شرکت های دانش بنیان در شرایط تحریم دارد .

    وی افزود : حدود ۱۸ ماه پیش با شرکت صاایران قرارداد راه اندازی پنج برج موبایل منعقد شد و اکنون قرار است ، نخستین برج موبایل آماده شده مورد بهره برداری قرار گیرد .

    امیرانی در خصوص هزینه تولید برج های مراقبت پرواز سیار داخلی اظهار داشت : در حالی که هزینه ساخت پنج برج مراقبت داخلی در مجموع حدود ۵۰۰ میلیارد ریال بوده است ، برای تامین هر یک از این برج ها از شرکت های خارجی باید بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه متقبل می شدیم .

    معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت : اکنون تنها برج مراقبت پرواز سیار کشور که از شرکت کانادایی در سنوات گذشته خریداری شده فرسوده شده و کارایی لازم برای شرایط بحرانی یا خاص را ندارد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها در نشست خبری آغاز عملیات نوروز ۱۴۰۳ گفت : روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ کاپیتان افشاری مجری طرح و مسئول پروژه کیفیت خدمات فرودگاهی در ادامه این نشست گفت : طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات ...

    |

    ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با متراژ ۵۸۸۰ مترمربع با اعتبار ۲۹۰۰ میلیارد ریال (به قیمت روز) از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها برای پذیرش همزمان ۶۰۰ مسافر آماده بهره‌برداری است . همچنین بهسازی دیوار حفاظتی و معابر ورودی ترمینال و درب آهنی با اعتبار ۹۰۰۰ میلیارد ریال و ...

    |

    فرودگاه‌های زاهدان ، ایرانشهر و سراوان عملیاتی است و به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت‌رسانی به پروازهای اورژانسی و امدادی هستند .

    |

    از حدود ۴ سال پیش متخصصان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بخش مخابرات و الکترونیک تلاش شبانه‌روزی کردند و با ساخت داخلی این قطعات‌ و رفع کسری تجهیزات ، توانستند این رادار را از نظر فنی تکمیل و سپس نصب و راه‌اندازی کنند .‌

    |

    نظرات کاربران