در حال بارگذاری ...

وزیر راه و شهرسازی درگذشت مدیرکل راهداری جنوب سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) را تسلیت گفت .

محمد اسلامی در پیامی درگذشت مهندس ابراهیم جاوشیری ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) را تسلیت گفت .

در متن پیام وزیر راه و شهرسازی آمده است :

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

خبر درگذشت غم‌انگیز مهندس ابراهیم جاوشیری ، مدیرکل فقید راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) موجب تأسف و تألم فراوان شد .

همت ، سخت‌کوشی ، خستگی‌ناپذیری و تلاش در مسیر خدمت به مردم و خلق خوش از خصلت‌های فراموش نشدنی مرحوم جاوشیری بود . ایشان از مسئولین و مدیران خدوم بود که به صورت شبانه‌روزی برای بازنگاه داشتن راه‌های شریانی و برقراری تردد ایمن تلاش کرد و در سیلاب اخیر منطقه در نجات جان هموطنان از هیچ کوششی دریغ نکرد .

یاد ، خدمات و نام نیکش در حافظه‌ مردم استان ، همکاران و جامعه حمل ونقل کشور همواره ماندکار  خواهد ماند .

تحمل این ضایعه بزرگ ، سخت و مطمئنا جز با یاد خداوند و امید به اعطای صبر از جانب او میسر نخواهد بود .

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی با کارکنان وزارت راه و شهرسازی ، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ، این مصیبت بزرگ را به خانواده‌ معزّز و محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان و همکارانش ، صبر و شکیبایی مسئلت دارم .

روحش شاد و یادش گرامی باد




مطالب مرتبط

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

بارش باران در استان‌های هرمزگان ، کرمان به ویژه جنوب کرمان ، سیستان و بلوچستان ، ایرانشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، خراسان رضوی ، یزد ، بوشهر ، خراسان‌جنوبی ، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان‌شرقی دارای بارش باران هستند .

|

با وجود افزایش ترددهای جاده‌ای استان در نوروز ، ترمز تصادفات و تلفات سوانح جاده‌ای کشیده شد . ۸۰ درصد محورهای استان به سامانه‌های هوشمند مجهزند . ۶۰ ترددشمار ، ۱۹ دوربین نظارت تصویری ، ۵۳ سامانه ثبت تخلفات رانندگی ، چهار سامانه توزین حین حرکت و هفت تابلو پیام متغیر فعال است .

|

در مجموع ۵۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان آماده بهره‌برداری و یا در حال انجام عملیات اجرایی است .

|

ناوگان‌های عمومی برون شهری در شهرهای آستارا ، انزلی و آستانه به‌ترتیب بیشترین تعداد بازدید را داشته‌اند و خوشبختانه طی ایام نوروز ۱۴۰۳، ناوگان عمومی مسافربری در راه‌های برون‌شهری گیلان ، حادثه منجر به فوت و جرح نداشته‌است .

|

نظرات کاربران