در حال بارگذاری ...

انتصاب عضو هیات مدیره شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ وزیر راه و شهرسازی در حکمی عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران را برای ۴ سال منصوب کرد .

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حکمی مرتضی مولادوست اصل را به عنوان عضو هیات مدیره شرکت راه آهن جمهوری اسلامی را برای ۴ سال آینده منصوب کرد .

در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به مولادوست آمده است :‌

به موجب این حکم مستند به مصوبه ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و به استناد ماده ۱۴ اساسنامه ، جنابعالی را به عنوان عضو هیات مدیره شرکت مذکور برای مدت ۴ سال منصوب می‌نمایم . توفیق شما را از خداوند متعال خواستارم .




مطالب مرتبط

ارزش این کاربرگ‌ها مجموعا به ۶۵۸ میلیارد تومان می‌رسد .

|

درخواست پیشنهادهای ۸ نیاز اولویت‌دار فناورانه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که دارای سطح فناوری بالا می‌باشد هم‌اکنون آماده شده و با همکاری و حمایت معاونت علمی ، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به فراخوان گذاشته خواهد شد .

|

خط دوم راه‌آهن قزوین - زنجان یکی از محورهای پرترافیک از نظر بار و مسافر است و نیاز به دو خطه شدن دارد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ با حضور ...

|

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

نظرات کاربران