در حال بارگذاری ...

ابقا رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به مدت ۲ سال دیگر

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی در حکمی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور را برای ۲ سال دیگر در این سمت ابقا کرد .

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی عبدالهاشم حسن نیا ، رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای و رئیس هیات عامل این سازمان برای ۲ سال دیگر در این سمت ابقا شد .

در حکم وزیر راه و شهرسازی خطاب به رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آمده است :

به موجب این حکم ، مستند به مصوبه مورخ ۱۳۹۹/۴/۲۲ مجموع عمومی عادی به طور فوق العاده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و به استناد ماده ۱۲ اساسنامه سازمان ، جنابعالی به عنوان مدیرعامل (رئیس سازمان) و رئیس هیات عامل سازمان مذکور برای مدت ۲ سال دیگر ابقا می گردید . توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال خواستارم .




مطالب مرتبط

مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است . مجموع ترانزیت جاده‌ای تا پایان سال ۱۴۰۲ در کشور ، ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تُن بوده است .

|

این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

|

ممکن است در برخی از نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم ، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می‌شود ، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند .

|

اجرای برنامه‌های ایمن سازی مدارس در حاشیه راه‌ها فرصت مناسبی برای بسترسازی زیرساخت‌های اصولی در جامعه است که در آینده تأثیرات خود را در زمینه ایمنی کلی حمل‌ونقل جاده‌ای نشان خواهد داد .

|

عمده مقاصد سفر به ترتیب استان‌های خراسان رضوی ، سیستان و بلوچستان و تهران بوده است .

|

نظرات کاربران