در حال بارگذاری ...

بررسی آخرین همکاری های ایران و هند در طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ با حضور سه معاون وزیر راه و شهرسازی و سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند ، جلسه ای با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار برگزار شد .

امیرمحمود غفاری ، معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در خصوص جلسه ای بابت همکاری ایران و هند در طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار اظهار داشت : این جلسه به دعوت معاونت برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی و با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند ، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در ساختمان وزارتخانه برگزار شد .

وی افزود : این جلسه با هدف تأمین ریل ، سوزن ، سیگنالینگ و تجهیزات مورد نیاز برای طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار و پسکرانه حمل و نقلی آن برگزار شد که کشور هند نسبت به اعطای خط اعتباری ۱۵۰ میلیون دلاری اقدام کرده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد : در همین خصوص و به منظور تسریع در عملیاتی کردن فرآیندهای کاری در این جلسه با حضور سفیر ایران در هند و معاونان وزیر راه و شهرسازی مقرر شد ، بر اساس توافقات حاصله موضوع از طریق سفیر ایران و وزارت امور خارجه پیگیری و رایزنی های دیپلماتیک لازم در این ارتباط انجام شود .

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ...

|

با توسعه زیرساخت‌ها در بندر شهید بهشتی شاهد سرویس‌های منظم حمل کانتینری مستقیم از بنادر چین ، غرب هند و جبل علی امارات به بندر چابهار و بالعکس با همکاری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و فعالین تجاری هستیم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دومین نشست تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر نقش اساسی این حوزه در سیاست‌های توسعه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سازمان بنادر و دریانوردی در آذرماه سال جاری رویدادهای اقتصادی و اثرگذاری را رقم زد . در ماهی که با هفته حمل و نقل مزین شده ...

|

زیرساخت فاز یک بندر شهید بهشتی چابهار تکمیل شده است و اقداماتی که از امروز شاهد آن هستیم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای استقرار تأسیسات و تجهیزاتی مانند سیلوها، انبارها و مواردی از این قبیل است .

|

نظرات کاربران