در حال بارگذاری ...

رونمایی از اپلیکیشن معرفی و اطلاع رسانی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی

این اپلیکشن حاوی اطلاعات موقعیت مکانی ۸۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره برداری در طول شبکه راه های کشور و عناصر و کاربری ها و خدمات قابل ارائه در این اماکن است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اپلیکیشن معرفی و اطلاع رسانی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی موجود در راه های کشور با هدف کمک به دریافت خدمات مطلوب حین سفر و ثبت انتقاد و پیشنهادات کاربران جاده ای رونمایی شد .

حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیر کل دفتر سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت : اپلیکیشن معرفی و اطلاع رسانی مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی با هدف بالا بردن کیفیت و سهولت استفاده از اماکن مذکور ، برای استفاده کنندگان از شبکه جاده ای طراحی و در نیمه دوم تیرماه سال جاری منتشر شده است . این اپلیکشن حاوی اطلاعات موقعیت مکانی ۸۱۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره برداری در طول شبکه راه های کشور و عناصر و کاربری ها و خدمات قابل ارائه در این اماکن است .

وی اطلاعات موجود در این اپلیکیشن را شامل معرفی مجتمع های خدماتی رفاهی ، موقعیت مکانی ، امکانات موجود در مجتمع ها ، تصاویر بخش های مختلف این اماکن ، مشخصات مدیر و نحوه ارتباط با وی ، همچنین شامل امکاناتی از قبیل ثبت و پیگیری شکایت،شماره تلفن های ضروری سفر و اوقات شرعی برشمرد .

شهرکی ثانوی با بیان این که دسترسی به دیدگاه ها و نظرات هموطنان در خصوص خدمات ارائه شده در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی جاده ای و دریافت شکایات و پیشنهادات استفاده کننده گان از این خدمات ، کمک بسیار موثری برای نظارت های موثرتر بر واحدهای عرضه کالا و خدمات در مجتمع ها از سوی سازمان های مسئول و سرمایه گذاران و مدیران داخلی این مراکز می کند ، افزود : دسترسی به این دیدگاه ها سبب می شود مطابق با نیازها و مطلوبیت های مراجعان ، خدمات قابل ارائه در این اماکن ارتقاء ، اصلاح و بهبود یابد .

مدیرکل سرمایه گذاری و نظارت بر بهره برداری سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای یادآور شد : مسافران و رانندگان جهت نصب اپلیکشن مذکور بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانند از طریق آدرس های  https://reslareas.rmto.ir وhttps://cafebazaar.ir/app/ir.hsdp.setorg.midwayserricearea اقدام کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید یک روزه از ۲۳۸ کیلومتر محورهای شریانی شرق تا غرب گلستان ، گفت که پروژه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، حمیدرضا شهرکی در نشست خبری ارائه اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ ، به تجربه اجرای پویش ...

|

نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل ، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تردد بین استانی از ابتدای طرح تا چهاردهم فروردین ۴۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۱۲۶ وسیله نقلیه بوده که از کاهش دو درصدی نسبت به مدت ...

|

این اقدام ، گامی مثبت در جهت ارتقا ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام است و انتظار می‌رود به تردد ایمن‌ عابران پیاده و حرکت روان‌تر و توام بادید کافی رانندگان در این منطقه کمک کند .

|

نظرات کاربران