در حال بارگذاری ...
  • انتخاب رئیس فراکسیون توسعه اقتصاد دریامحور در مجلس شورای اسلامی

    آرامی هم‌ چنین نائب‌ رئیس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی است .

    ​به گزارش پرتال حمل و نقل ، منصور آرامی به عنوان رئیس فراکسیون توسعه اقتصاد دریامحور در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد .

    منصور آرامی ؛ نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی که سابقه عضویت در هیات عامل و معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی را نیز در کارنامه دارد در نشست توسعه اقتصاد دریامحور مجلس شورای اسلامی که امروز (سه شنبه) با حضور اعضای هیئت‌رئیسه این فراکسیون برگزار گردید به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد .

    آرامی هم‌ چنین نائب‌ رئیس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی است .




    مطالب مرتبط

    تمامی دستگاه ها باید حول محور برنامه هفتم توسعه در حوزه دریا و همچنین سیاست‌های کلی توسعه دریامحور حرکت کنند و اینگونه بتوانیم از تمامی ظرفیت های دریایی و بندری کشور در راستای توسعه اقتصاد دریا که منجر به توسعه اقتصادی کشور می شود بهره مند شویم .

    |

    همایش مذکور در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ با شعار "توسعه حمل و نقل آبی برای آینده ؛ گشودن دروازه های آفریقا" و با هدف پرداختن به اقدامات ضروری برای ایجاد بخش دریایی پایدار برگزار خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت : میزان تخلیه کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی در سال ...

    |

    در طرح گردشگری دریایی بنادر این استان ۹ موتورلنج سنتی در بنادر بوشهر ، بوالخیر ، عامری و رستمی و ۶ شناور فلزی در بنادر بوشهر و گناوه فعالیت داشتند .

    |

    مؤثرتر عمل کردن مدیریت HSE در فرآیندهای عملیاتی بنادر و تقویت نظارت ، پایش و ارزیابی‌های موردنظر ، همچنین ارتقاء ایمنی بنادر از طریق افزایش ایمنی در شرکت‌های خصوصی فعال در بنادر دو هدف محوری تعریف شده است .

    |

    نظرات کاربران