در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات ساماندهی و ایمن سازی پلیس راه دامنه و پل ناسیونال در شهرستان فریدن

در صورت تامین اعتبار ، مابقی نیوجرسی های مورد نیاز خریداری و در محل نصب می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدن استان اصفهان گفت : عملیات ساماندهی و ایمن سازی پلیس راه دامنه و پل ناسیونال آغاز شد .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدن استان اصفهان اظهار کرد : ساماندهی و کانالیزه کرده فضای بیرونی پلیس راه دامنه با نصب نیوجرسی ، بولاردهای ایمنی ، چراغ های چشمک زن و ... در حال انجام است .

غلامرضا طایی با بیان اینکه این عملیات در روزهای آغازین مردادماه به اتمام می رسد ، افزود : هزینه ایمنی سازی پلیس راه بالغ بر ۳۵ میلیون تومان تخمین زده می شود .

وی  همچنین به ساماندهی و ایمن سازی قوس پل ناسیونال اشاره و خاطرنشان کرد : اقدامات ایمنی سازی این محور از حدفاصل زندان تا پل ناسیونال در حال انجام است .

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فریدن با بیان اینکه برای تکمیل عملیات ایمن سازی این محور به ۳۰۰ عدد نیوجرسی احتیاج است ، گفت : تاکنون ۸۰ عدد نیوجرسی در این محور حمل و نصب شده است .

طایی با بیان اینکه تکمیل عملیات ایمنی سازی این محور به ۲۱۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، ادامه داد : در صورت تامین اعتبار ، مابقی نیوجرسی های مورد نیاز خریداری و در محل نصب می شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت : در راستای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی ...

|

همچنین طرح تعریض پنج کیلومتر از جاده نورآباد به برخوردار در مسیر ارتباطی نورآباد به نهاوند با اعتبار ۱۰۰ میلیارد به اجرا درآمده‌ است .

|

با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات ، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب نزدیک به ۲۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان طی شش ماه ...

|

بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است .

|

نظرات کاربران