در حال بارگذاری ...
  • ارائه تسهیلات سفر با قطارهای رجا به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مصادف با اول ذی‌الحجه - سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) - و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج ، شرکت رجا تخفیفاتی را برای کسانی که در این ایام ازدواج می‌کنند در نظر گرفته است .

    معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: کلیه زوجینی که تاریخ عقد آنها در بازه زمانی ۲۸ تیر الی ۵ مرداد ماه سال جاری است ، با ارائه درخواست خود ، مشمول دریافت چهار کد تخفیف ۵۰ درصدی در بهای بلیت قطارهای شرکت رجا که تا تاریخ ۹۹/۱۲/۲۲ اعتبار خواهد داشت ، می‌شوند .

     رضا عصاری گفت : مزدوجین حدفاصل تاریخ‌های ذکر شده می‌توانند با ارسال صفحات اول و دوم شناسنامه خود از طریق اینستاگرام رجا به نشانی rajarail@ درخواست خود را ثبت کنند .

     وی اظهار داشت : با شیوع کرونا در کشور ، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام ، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر ، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی ، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در قطارها ، ارائه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و ... آغاز و اجرایی کرده است .




    مطالب مرتبط

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    امیدواریم با همت و تلاش کارکنان رجا ایام نوروز امسال ، از سال پیش نیز بهتر باشد و بتوانیم خودکشش‌ها را نیز به سایر قطارها اضافه کنیم .

    |

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    این رکورد با استفاده از حداکثر امکاناتمان تحقق پیدا کرده است ، بدون آنکه واگن های قابل توجهی به مجموعه ریلی اضافه کنیم .

    |

    نظرات کاربران