در حال بارگذاری ...

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در پروژه بهسازی محور فیروزآباد - قیر

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرایی بهسازی قسمتی از محور راه اصلی فیروزآباد – قیر به طول ۱۳ کیلومتر از پروژه های اقتصاد مقاومتی است در دست اجرا است .

جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت : عملیات بهسازی راه اصلی فیروزآباد - قیر که شامل تعریض محور و روکش آسفالت می باشد با اعتبار مورد نیاز ۲۵۰ میلیارد ریال در حال انجام است .

وی در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه فوق اظهار داشت : پیشرفت فیزیکی این پروژه ۶۰ درصد می باشد و ۶ کیلومتر آن مرحله نهایی را طی می کند و دست اجرای عملیات روکش آسفالت است .

مدیرکل راه و شهرسازی فارس افزود : محور قدیم صعب العبور و با عرض می باشد که در این مقطع حوادث جاده ای بسیاری شاهد بودیم که در صورت اتمام این پروژه که با مشخصات راه اصلی در دست احداث است ، امیدواریم شاهد کاهش تلفات و حوادث جاده ای باشیم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی ، بیش از هشت میلیون تن آسفالت استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۵۸ درصد افزایش داشت .

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

تأمین اعتبار برای اجرای روکش آسفالت محور سیاوشان - جعفرآباد انجام شده‌ است . علاوه بر اجرای این پروژه، عملیات لکه گیری روکش آسفالت محور آشتیان - راه جرد نیز در دست اقدام است .

|

۸۵.۵ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ آسفالت و ۱۵۸.۷ کیلومتر روکش آسفالت شدکه پیش بینی می شود در سال جدید نیز طول بیشتری از راه‌ها برای تردد آسفالت و آماده بهره‌برداری شود .

|

نظرات کاربران