در حال بارگذاری ...
  • تشریح جزئیات مراحل نهایی نصب دومین دستگاه فرود دقیق هواپیما در فرودگاه امام خمینی (ره)

    دستگاه کمک ناوبری فرود دقیق هواپیما ، موجب افزایش ایمنی پروازها هنگام نشستن در فرودگاه و در شرایط آب و هوایی نا مساعد و کاهش دید افقی خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون عملیات هوانوردی فرودگاه امام خمینی (ره) ، جزئیات مراحل نهایی نصب دومین دستگاه فرود دقیق هواپیما در این مجموعه را تشریح کرد .

    امیرحسین رحیمی گفت : پروژه نصب و راه اندازی ILS باند ١١ از سال ٩٦ مطرح و در نیمه دوم سال ٩٧ فوندانسیون آنتن لوکولایزر و در نیمه دوم سال ٩٨ فوندانسیون گلاید و رفلکتورهای آن پی ریزی و انجام شد و هم اکنون با جلسات مشترک و پیگیری های مستمر و حمایت های مالی و فنی از سوی عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری فرودگاهی با جدیت تمام دنبال می شود .

    رحیمی اضافه کرد : در همین راستا عملیات نصب دومین دستگاه فرود دقیق هواپیما برای باند ١١ فرودگاه آغاز شد و متخصصان کشورمان در حوزه ارتباطات و ناوبری هوایی در حال انجام این عملیات هستند .

    معاون عملیات هوانوردی فرودگاه امام خمینی (ره) بیان داشت : امروز عملیات گود برداری محل استقرار شیلترهای گلاید و لوکولایزر دستگاه فرود دقیق هواپیما باند ١١ به اتمام رسید و پس از انجام زیرسازی های لازم طی یک هفته این تجهیزات در محل مورد نظر نصب می شوند .

    وی ادامه داد : با اتمام این عملیات، تجهیزات دستگاه فرود دقیق هواپیما برای باند ١١ فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) طبق برنامه زمان بندی توسط متخصصان بخش ناوبری اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و اداره ارتباطات و ناوبری هوایی حوزه عملیات هوانوردی فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد .

    گفتنی است ، دستگاه کمک ناوبری فرود دقیق هواپیما ، موجب افزایش ایمنی پروازها هنگام نشستن در فرودگاه و در شرایط آب و هوایی نا مساعد و کاهش دید افقی خواهد شد .




    مطالب مرتبط

             

    |

             

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان کرد : در ایام تعطیلات عید فطر نیز حدود ۱۰۰۰ پرواز انجام شده و هیچ پروازی در این چند ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در نشست خبری اقدامات و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه سفرهای نوروزی به ...

    |

    معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

    |

    نظرات کاربران