در حال بارگذاری ...

انجام سرمایه گذاری های قابل توجه در ایجاد ظرفیت‌ نگهداری بندر امام خمینی (ره)

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس گفت : بیشترین حجم واردات نهاده های کشاورزی در بندر امام خمینی (ره) انجام می شود .

پرویز اوسطی در بازدید از امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه بیشترین حجم واردات نهاده های دامی در این بندر انجام می شود ، افزود : سرمایه گذاری های قابل توجهی در زمینه ایجاد ظرفیت‌های انبارش و نگهداری انجام شده است .

وی جلب مشارکت بخش خصوصی در احداث صنایع تولیدی و انبارهای نگهداری کالا در این مجتمع بندری را از جمله ظرفیت سازی های موفق و منحصر به فرد در سطح منطقه عنوان کرد و اظهار داشت : مجموعه این ظرفیت سازی ها به عنوان یک زیرساخت مطلوب در این شرایط کشور ضروری است .




مطالب مرتبط

طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

|

به دنبال افزایش ترافیک کالا در بخش مواد معدنی ، زمینه برای احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این بندر بزرگ تجاری با هدف افزایش خدمات‌رسانی به صاحبان کالا و ایجاد بازارهای جدید با انعقاد قرارداد احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی به ارزش ٢۴ هزار ...

|

عملیات بارگیری قیرمایع پیش از این در پایانه تخصصی نفتی منطقه ویزه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و از طریق مخازن و کریدور خطوط لوله مشترک انجام می‌گرفت .

|

عمده کالای صادره از مبادی استان ذرت دامی ، کنجاله و گندم انسانی بودند .

|

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به عنوان بندر کانونی حمل و نقل کالاهای اساسی از ظرفیت‌های بسیار مطلوبی جهت بهره‌گیری از شبکه ریلی برخوردار بوده است .

|

نظرات کاربران