در حال بارگذاری ...

برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌های طرح ابرار در استان زنجان

تمرکز اجرای طرح جابر که همان روکش آسفالت در راه‌های روستایی است ، بیشتر برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار است و اگر راه روستایی بالای ۵۰ خانوار نیازمند به روکش آسفالت نبود ، این طرح در روستاهای بالای ۳۰ خانوار عملیاتی خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از برنامه‌ریزی برای اجرای دو طرح در راه‌های روستایی شامل ابرار و جابر خبر داد و گفت : در صورت تامین اعتبار ، بخشی از پروژه‌های آغاز شده در قالب طرح ابرار ، در سال‌جاری تکمیل خواهد شد .

عبدالحسین علی‌اکبری با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا در بخش راه استان اظهار کرد : وضعیت این پروژه‌ها در شهرستان خدابنده در دیدار نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت . ورودی و خروجی قیدار به سمت همدان ، دو پروژه به سمت سلطانیه، روکش آسفالت ابهر – قیدار ، مطالعه در مورد نقاط پرحادثه در سطح شهرستان به ویژه در شهر سجاس ، تعریف پروژه‌های جدید برای این شهرستان و در نهایت بهسازی راه‌های روستایی تخریب شده را از جمله مباحث مطرح شده در دیدار نماینده مردم خدابنده بوده است .

وی از برگزاری جلسه در مورد پروژه‌های مربوط به طرح ابرار خبر داد و افزود : برنامه‌ریزی برای تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در قالب این طرح انجام شده است .

علی‌اکبری از آغاز اجرای ۴۲ کیلومتر پروژه در قالب طرح ابرار از سال گذشته خبر داد و افزود : این پروژه‌ها در سال‌جاری ادامه می‌یابد که در صورت تامین اعتبار برخی از این پروژه‌ها به مرحله آسفالت‌ریزی رسیده است .

مدیرکل کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان طرح جابر را دیگر طرح در دست اجرای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در سال‌جاری اعلام کرد و گفت : این طرح بیشتر متمرکز بر روی روکش آسفالت در راه‌های روستایی است . تمرکز اجرای طرح جابر که همان روکش آسفالت در راه‌های روستایی است ، بیشتر برای روستاهای بالای ۵۰ خانوار است و اگر راه روستایی بالای ۵۰ خانوار نیازمند به روکش آسفالت نبود ، این طرح در روستاهای بالای ۳۰ خانوار عملیاتی خواهد شد .

علی‌اکبری به استقرار تجهیزات پیمانکار پروژه روکش آسفالت زنجان - تبریز در محل اجرای پروژه اشاره کرد و گفت : پروژه سرخه دیزج - گیلوان در حوزه راهداری زنجان از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل است .




مطالب مرتبط

ظرفیت‌های بسیار خوبی در موضوع مشارکت بخش‌های خصوصی و مردمی خصوصاً مشارکت خیرین در حوزه ساخت راه‌ها در استان وجود دارد که خوشبختانه به درستی از این ظرفیت در راستای وظایف سازمانی استفاده شده است .

|

تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه‌های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است . یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای شبکه راه‌ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به‌سمت سیرجان - شهربابک ...

|

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

نظرات کاربران