در حال بارگذاری ...

اجرای پروژه چهارخطه بیله سوار - گرمی در محدوده شهرستان بیله سوار

هم اکنون خاکبرداری قطعه بلامعارض از سه راه خروسلو به طرف روستای جهانخانملو توسط پیمانکار در حال اجراست و از دستگاه های اجرایی که تاسیسات معارض واقع در سایر قطعات مسیر پروژه دارند می خواهیم تا جهت تسریع درعملیات اجرایی پروژه با همکاری نسبت به رفع آن اقدام کنند.

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار گفت : پروژه چهارخطه بیله سوار - گرمی در محدوده شهرستان بیله سوار در حال اجراست .

توحید عالی پور رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار با اعلام این مطلب افزود : قطعات بلامعارض در محدوده شهرستان بیله سوار پروژه چهارخطه بیله سوار - گرمی که تحت پیمان موسسه عاشورا قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا می باشد مشخص و تحویل پیمانکار گردیده و در حال اجراست .

وی گفت : با توجه به اینکه شهرستان بیله سوار به عنوان قطب کشاورزی شمالغرب کشور و دروازه ورود به قفقاز محسوب می شود ، نیاز به جاده ای چهارخطه با مشخصات استاندارد دارد که با عنایت مسئولین استانی ، شهرستانی و نماینده  مجلس و با پیگیری های مدیرکل راه و شهرسازی استان ، روند اجرایی تسریع یافته است .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار اظهار داشت : طول مسیر موردپیمان قرارگاه خاتم الانبیا از سه راه گوگ تپه تا گرمی بطول ۳۸.۵ کیلومتر بوده که ۲۶ کیلومتر تا انتهای پل انجیرلو درحوزه شهرستان بیله سوار بوده و کل مشخصات پروژه شامل ۲،۷۷۰،۰۰۰ مترمکعب خاکبرداری ، ۱،۲۴۶،۰۰۰ مترمکعب خاکریزی ، عملیات فولادی ، عملیات بتن ریزی ، قطعات بتنی پیش ساخته ، زیراساس ، اساس و آسفالت خواهد بود .

عالی پور ادامه داد : تجهیز کارگاه پیمانکار پروژه در محل روستای اکبرداود در حال انجام و کلیه امکانات راهسازی و اسکان کارگاهی در این محل در حال تکمیل می باشد . هم اکنون خاکبرداری قطعه بلامعارض از سه راه خروسلو به طرف روستای جهانخانملو توسط پیمانکار در حال اجراست و از دستگاه های اجرایی که تاسیسات معارض واقع در سایر قطعات مسیر پروژه دارند می خواهیم تا جهت تسریع درعملیات اجرایی پروژه با همکاری نسبت به رفع آن اقدام کنند.




مطالب مرتبط

با مساعد شدن شرایط آب و هوایی پروژه های شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد تا درصد بهره مندی مردم ورزقان بیش از پیش افزایش یابد .

|

فراهم کردن بستر مناسب جهت استفاده از زیرساخت‌های بندری و تجهیزات در بندر شهید بهشتی ، مشارکت بخش خصوصی در توسعه فعالیت‌های بندری و جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در توسعه اقتصاد دریامحور و توسعه سواحل مکران از جمله اهداف اجرایی پروژه های لجستیکی محسوب می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی اظهار کرد : با بیان اینکه خط آهن چابهار - زاهدان تا سال ۹۹ حدود ۳۰ درصد پیشرفت داشت ، گفت : حدود ۶۰ درصد این ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عباس اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در مراسم شروع عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه امام خمینی گفت : قرارگاه ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سعید چلندری در آئین شروع مراسم عملیات اجرایی فاز دوم فرودگاه امام خمینی گفت : آرزوی دیرینه مردم در بخش هوانوردی عمومی پس از ...

|

نظرات کاربران