در حال بارگذاری ...

ثبت بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی خوزستان

۲۴۰ سامانه حمل و نقل هوشمند شامل تردد شمار ، دوربین های نظارتی ، تابلوی پیام متغیر ، سامانه های ثبت تخلف و ایستگاه های تکرار کننده و ثابت بیسیم و بیش از ۴۰۰ سامانه ردیاب خودرویی در محورهای استان فعال هستند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان به ثبت رسیده است .

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد : بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در محورهای رفت و برگشت بندر امام خمینی (ره) - ماهشهر ، اهواز - بندر امام خمینی (ره) ، اهواز - رامهرمز ، شوش - اندیمشک ، آبادان - دارخوین ، رفت و برگشت شادگان - دارخوین و ماهشهر - هندیجان ثبت شده است .

وی از ثبت بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت : ۲۴۰ سامانه حمل و نقل هوشمند شامل تردد شمار ، دوربین های نظارتی ، تابلوی پیام متغیر ، سامانه های ثبت تخلف و ایستگاه های تکرار کننده و ثابت بیسیم و بیش از ۴۰۰ سامانه ردیاب خودرویی در محورهای استان فعال هستند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان میانگین ثبت شده سرعت در استان را ۷۶ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود : میانگین سرعت در محورهای پرتخلف ذکر شده ۸۸ کیلومتر بر ساعت بوده است .




مطالب مرتبط

عمده کالای صادره از مبادی استان ذرت دامی ، کنجاله و گندم انسانی بودند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، عملیات اجرای شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان با هدف کاهش تصادفات و رعایت الزامات و ...

|

استان گلستان ، اولین استان کشور است که توانسته با پایش استراتژی های دو بخش حمل و نقل و راهداری ، سند جامع و توسعه حمل و نقل را تنظیم و تدوین کند . برای ارتقا جایگاه برنامه ریزی استان در بخش حمل و نقل حدود ۴۰ جلسه تخصصی با همراهی بخش های خصوصی و سازمان های مرتبط در این زمینه برگزار ...

|

در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند .

|

ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

|

نظرات کاربران