در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از باند دوم محور زواره - اردستان تا سال ۱۴۰۰ در صورت تامین اعتبار

    جهت تکمیل و بهره‌برداری از باند دوم این محور ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با توجه به سفر اخیر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اصفهان ، دستور تخصیص اعتبار این پروژه صادر شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان گفت : باند دوم محور زواره - اردستان در صورت تامین اعتبار تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد .

    بهزاد شاهسوندی در خصوص محور زواره - اردستان اظهار کرد : با توجه به بار ترافیکی سنگین و تصادفات رخ‌به‌رخ در این محور عملیات اجرایی باند دوم محور زواره - اردستان از سال ۱۳۹۳ در دستور کار این اداره کل قرار گرفت . طول کل این محور ۹.۵ کیلومتر است که توسط سه پیمانکار اقدام شده و قرارداد پیمانکار فعلی حدود ۴.۵ کیلومتر باقیمانده را در بر می‌گیرد . 

    معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این پروژه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اذعان داشت : جهت تکمیل و بهره‌برداری از باند دوم این محور ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با توجه به سفر اخیر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اصفهان ، دستور تخصیص اعتبار این پروژه صادر شد . پروژه باند دوم محور زواره - اردستان یکی از پروژه‌های شاخص و اولویت‌دار این اداره کل محسوب می‌شود که به لطف خدا در صورت تامین اعتبار تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد .   

    شاهسوندی در خصوص مشخصات فنی این پروژه گفت : باند دوم محور زواره - اردستان مجموعاً ۲۱ پل از نوع "دالی و لوله ای" در ارتفاع یک الی سه متری دارد که تا کنون ۱۲ دستگاه آبرو تکمیل شده است . بهره‌برداری از این محور نقش مهمی در کاهش تصادفات رانندگی و تلفات ناشی از آن خواهد داشت و ضمن حذف تصادفات رخ‌به‌رخ، احتمال وقوع سوانح رانندگی به حداقل خواهد رسید . 




    مطالب مرتبط

    بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه‌های راهسازی شرق هرمزگان

    بازدید رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه‌های راهسازی شرق هرمزگان

    محور ۱۴ روستا به طول حدود ۴۷ کیلومتر است که از روستای پاهتک شروع می شود و در طول مسیر از روستاهای وائن – کارنگی – درگوئن – کارامون – اسفند – دهیج- عبور کرده و نهایتا به دوراهی کرت زنی در مسیر اصلی میناب - سندرک ختم می شود .

    |

    اتصال ریلی چهارمحال و بختیاری به راه‌آهن سراسری در سال ۱۴۰۰

    اتصال ریلی چهارمحال و بختیاری به راه‌آهن سراسری در سال ۱۴۰۰

    با پیگیری های مداوم رئیس سازمان برنامه و بودجه و تامین اعتبار مناسب این پروژه در سال جاری و پیش بینی اعتبار لازم در بودجه سال آینده و همچنین با روند خوب پیشرفت راه آهن استان ، امیدواریم سال آینده شاهد بهره برداری از این زیرساخت مهم استانی باشیم .

    |

    بهره برداری از مسیر رفت در منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال تا پایان دولت دوازدهم

    بهره برداری از مسیر رفت در منطقه ۲ آزادراه تهران - شمال تا پایان دولت دوازدهم

    دولت مصمم است تا با همکاری بنیاد مستضعفان تا پایان امسال ۳۴۰۰ میلیارد تومان را برای تکمیل قطعه ۲ آزادراه تهران - شمال سرمایه گذاری کند و خوشبختانه تمامی برنامه ریزی هایی که از قبل انجام شده در حال تحقق است .

    |

    فعالیت ۱۹۷۱ نفر در ۲۱ جبهه کاری در منطقه دو آزادراه تهران - شمال

    فعالیت ۱۹۷۱ نفر در ۲۱ جبهه کاری در منطقه دو آزادراه تهران - شمال

    بخش عمده مشکلات ما کوهستانی بودن مسیر و کوتاه بودن فصل ساخت و ساز در این منطقه است که مشکلات تردد و حمل و نقل در جاده چالوس با توجه به محدودیت های ترافیکی ، مشکلات تامین به موقع سیمان با توجه به تناژ بالای مصرف و محدودیت تولید کارخانجات تولید سیمان نیز از دیگر چالش های احداث این ...

    |

    نیاز به ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه ساخت راه آهن همدان – سنندج

    نیاز به ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه ساخت راه آهن همدان – سنندج

    پیش بینی ما این است که با توجه به افزایش سرسام آور در قیمت ها اتمام این پروژه مهم و حساس برای کشور و استان ، ۱۰۰۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد که در دستور کار قرار گرفته و اراده همه مدیران و مسئولین چه در استان و چه در سطح ملی بر اتمام پروژه است که انشاالله در سال ۱۴۰۰ محقق ...

    |

    نظرات کاربران