در حال بارگذاری ...
  • تبلیغات انجام تور و اعزام توریست به کشور ترکیه صحت ندارد

    در صورت مشاهده هرگونه فروش بلیتی که توسط مراکز فروش یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی و چه مراکز فروش بلیت الکترونیکی که صندلی پروازی برای آن در نظر گرفته نشده را به سازمان هواپیمایی کشوری جهت برخورد با آنها معرفی کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت : فروش بلیت تحت عنوان تور خارج از کشور منوط به نظریه عمومی کشورهای مختلف است . در حال حاضر کشورهایی که همواره مقصد توریستی بوده اند ، پذیرای مسافران نیستند .

    رضا جعفرزاده گفت : ایجاد تعهد برای مسافران قبل از فراهم شدن شرایط لازم برای پروازهای خارجی برخورد قانونی در پی خواهد داشت . در حال حاضر کشور ترکیه پذیرای اتباع خود , مسافرینی که تبعیت آن کشور و کسانی است که دارای ویزای کاری هستند خواهد بود و تبلیغات انجام تور و اعزام توریست به این کشور صحت ندارد و مسافران باید از صحت و سقم بلیتی که دریافت می کنند مطلع باشند .

    جعفرزاده تصریح کرد : شرکت های هواپیمایی نیز موظفند نسبت به نحوه فروش بلیت های خود نظارت دقیق داشته باشند و پس از دریافت مجوز پرواز به کشورهای خارجی نسبت به فروش بلیت های خود اقدام کنند همچنین صراحتا شرایط  مسافرانی مورد پذیرش کشور مقصد را اطلاع رسانی کنند .

    سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت : در صورت مشاهده هرگونه فروش بلیتی که توسط مراکز فروش یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی و چه مراکز فروش بلیت الکترونیکی که صندلی پروازی برای آن در نظر گرفته نشده را به سازمان هواپیمایی کشوری جهت برخورد با آنها معرفی کنند . شرایط انجام پروازهای خارجی منوط به وضعیت شیوع بیماری آن کشورها و نوع پذیرش مسافران و شرایط اعلامی آنها خواهد داشت .

    جعفرزاده ادامه داد : لذا انتظار می رود مسافران به تبلیغات مراکز فروش غیرمعتبر اعتنا نکنند و قبل از سفر از وضعیت پروازهای آن مسیرها مطلع شوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir گزارش دهند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین‌المللی شیراز گفت : در یک و سال و نیم اخیر ، ...

    |

    استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

    |

    هواپیماهای بیزنس جت ۶ و ۷ نفره مانند هوکر و فالکن از انواع هواپیماهایی هستند که پروازهایی در قالب سفر و جابجایی‌ها در مسافت دور را هم دارد و هر چند تعداد سرنشینان این هواپیما محدود است اما جزو هواپیماهای سبک محسوب نمی‌شوند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی در ...

    |

    بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت ...

    |

    نظرات کاربران