در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور داران - تیران

در صورت تامین اعتبار و قیر مورد نیاز این پروژه تا دوماه آینده تکمیل خواهد شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از آغاز عملیات لکه گیری و روکش اسفالت محور داران _ تیران خبر داد .

مهدی فقهی اظهار کرد : به منظور بهسازی و ارتقا ایمنی تردد در محور شریانی غرب استان اصفهان ، پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور داران _ تیران در دستور کار قرار گرفت .

وی طول این محور را ۱۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت : برای اجرای این پروژه ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است .

رئیس اداره نگهداری راه های استان اصفهان با بیان اینکه این پروژه در هفته دوم تیرماه آغاز شده است ، افزود : در صورت تامین اعتبار و قیر مورد نیاز این پروژه تا دوماه آینده تکمیل خواهد شد .

فقهی با اشاره به افزایش هزینه های نگهداری راه های استان اصفهان خاطرنشان کرد : زیرساخت هایی همچون راه ، دارایی های ارزشمند یک ملت محسوب می شوند، لذا با تخصیص به موقع اعتبار و ترمیم آسیب های وارده به آن می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد .

وی خاطرنشان کرد : درصورت عدم تامین اعتبار مورد نیاز برای مرمت و ترمیم راه ها در زمان مناسب، مردم به صورت مستقیم و غیرمستقیم متضرر می شوند .




مطالب مرتبط

در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

در مدت یاد شده ۱۹۷ هزار متر مکعب از شانه راه‌ها و راه‌های شنی نیز شن ریزی شده‌ است .

|

یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند ، در مقاطعی از محورهای استان اجرا می شود .

|

نظرات کاربران