در حال بارگذاری ...

شتاب در توسعه راه های استان ایلام با پرداخت مطالبات پیمانکاران حوزه راهسازی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از مساعدت دولت برای پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران حوزه راه با پیگیری استاندار و نمایندگان خبر داد .

کاظمی در این خصوص گفت : با پیگیری استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و برگزاری جلسات متعدد با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاونین این سازمان و ... راه برای تأمین اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران بخش راه هموار شد .

وی خاطرنشان کرد : عزم دولت برای پایان پروژه های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی جدی است و با توجه به اینکه اکثر پروژه های زیرساخت اربعین استان در بخش راه پیشرفت بالای ۶۰ درصد دارند با تزریق اعتبار به زودی شاهد بهره برداری از این طرح ها خواهیم بود .

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام پیگیری اتصال استان به شبکه های آزادراهی و ریلی از دیگر موارد پی گیری هیأت استان با مسئولین ارشد کشور نام برد که با نظر مساعد همراه بوده است .




مطالب مرتبط

با زیر بار ترافیک قرار گرفتن این تونل تقریباً تمامی مسیر ایلام به مهران چهار خطه شده و یکی از پر حادثه ترین نقاط جاده ای استان حذف می‌شود .

|

آزادراه قزوین - رشت بخشی از کریدور بین المللی شمال - جنوب کشور است که سواحل غربی دریای خزر را به شبکه آزادراهی متصل می کند و تکمیل آزادراه منجیل - رودبار به عنوان بخش پایانی این آزادراه موجب بهره مندی از مزایای این مسیر آزادراهی می شود .

|

این طرح هفت کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می کند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با پایان عملیات آسفالت چهارخطه خروجی شهر آبدانان به سمت مورموری زیر بارترافیک قرار می گیرد .

|

با مساعد شدن شرایط آب و هوایی پروژه های شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد تا درصد بهره مندی مردم ورزقان بیش از پیش افزایش یابد .

|

نظرات کاربران