در حال بارگذاری ...
  • اتمام عملیات آسفالت راه روستایی داشلی سفلی – حالی آخوند در شهرستان گنبدکاووس

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از پایان عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی داشلی سفلی – حالی آخوند در حوزه شهرستان گنبدکاووس با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد .

    ابراهیم جاوید زاده گفت : عملیات اجرایی این راه از سال ۹۷ شروع شده و طول آن ۳ کیلومتر است که ارتباط بین روستاهای قلندرآباد و داشلی سفلی را به روستای حالی آخوند برقرار کرده است .

    شهرستان گنبدکاووس ۶۳۱ کیلومتر راه روستایی دارد که ۴۵۴ کیلومتر آن آسفالت است .




    مطالب مرتبط

    مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

    |

    استان هرمزگان در مجموع دارای ۳۴ کیلومتر آزادراه ، ۷۷۷ کیلومتر بزرگراه ، ۶۲۳ کیلومتر راه اصلی و سه هزار و ۲۰۲ کیلومتر نیز راه شریانی و فرعی و ۹۹۳۸ کیلومتر راه روستایی است .

    |

    تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند .

    |

    فردوس دارای بیش از ۷۴۵ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها ، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه ...

    |

    تمامی محورها تحت نگهداری هستند و بایستی شبکه گسترده راه‌های استان که بسیار ذی قیمتی است را حفظ کرده چون در بحث اقتصاد استان بسیار حائز اهمیت است . یکی از بهترین پروژه‌هایی که برای شبکه راه‌ها در سطح استان تعریف شده کریدور است که از سیرجان به بندرعباس به‌سمت سیرجان - شهربابک ...

    |

    نظرات کاربران