در حال بارگذاری ...

فراهم کردن شرایط زیرساختی در حمل و نقل جاد‌‌ه ای گامی موثر در تحقق شعار جهش تولید

علی رغم شرایط کنونی کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا ، شاهد تلاش رانندگان برای جابجایی کالاهای اساسی از این بندر و حمل ۵۵ میلیون تن محصولات کشاورزی از خوزستان بودیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان فراهم کردن شرایط زیرساختی در حوزه حمل و نقل جاده ای را گام موثری در تحقق شعار جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری دانست .

غلامعباس بهرامی نیا در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این اداره‌کل با بیان اینکه دشمنان از انقلاب تاکنون همواره درصدد فرصتی برای اعمال تحریم بر علیه ایران اسلامی بودند ، اظهار کرد : علی‌‌رغم شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور در دو سال گذشته ، این اداره‌کل توانست اقدامات خوبی را در حوزه راهداری ، صیانت از راه‌ها و ایجاد شرایط برای تردد در مسیرها انجام دهد .

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید ، افزود : این اداره کل با فراهم کردن شرایط زیرساخت در حوزه حمل و نقل جاده ای می تواند به عنوان حلقه وصل بین تولید و مصرف ، در تحقق شعار امسال گام بردارد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان رشد ۲۰ درصدی جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی(ره) از طریق حمل و نقل جاده‌ای طی سه ماه نخست سال را مورد اشاره قرار داد و گفت : علی رغم شرایط کنونی کشور به لحاظ شیوع ویروس کرونا ، شاهد تلاش رانندگان برای جابجایی کالاهای اساسی از این بندر و حمل ۵/۵ میلیون تن محصولات کشاورزی از خوزستان بودیم .

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور جانشین بسیج ادارات و کارکنان سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و فرمانده حوزه بسیح کارمندی شهید رجایی ، از تلاش‌‌های کریم سیاه‌تیری ، قدردانی و حسن درویشی را به‌عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان معرفی کرد .




مطالب مرتبط

عمده کالای صادره از مبادی استان ذرت دامی ، کنجاله و گندم انسانی بودند .

|

در صورت تامین بار از سوی صاحبان کالا ، این میزان کالا در مدت زمان کمتری جابجا خواهد شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

|

با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان های خاش ، سراوان ، گلشن ، سیب و سوران و مهرستان هماهنگی های لازم جهت استقرار اکیپ های راهداری در این محورها اندیشیده شده است و راهدارخانه های این شهرستان ها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است .

|

این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

|

نظرات کاربران