در حال بارگذاری ...

آسفالت ۱۶ کیلومتر راه روستایی در شهرستان میاندوآب در قالب طرح ملی ابرار

پروژه های مهم در دست اجرای این شهرستان در بخش راهداری را احداث راه جدید ، احداث باند دوم ، رفع نقاط حادثه خیز ، نصب حفاظ بتنی ، نصب گاردریل ، سیستم روشنایی شامل می شود که با انعقاد قرارداد ، مدیریت و نظارت می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب از آسفالت ۱۶ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار در این شهرستان خبر داد .

علیرضا اشرف زاده با بیان این مطلب گفت : حوزه اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب شامل بزرگراه چهار خطه به طول ۳۹ کیلومتر ، راه اصلی بیش از ۴۶ کیلومتر ، راه فرعی ۷۶ کیلومتر ، راه روستایی آسفالته ۳۳۰ کیلومتر و راه روستایی خاکی به طول ۲۱۰ کیلومتر است . در راستای اجرای طرح راههای روستایی اولویت دار بیشتر از ۱۶ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان در حال اجرا بوده که ۲ کیلومتر آسفالت و ۸۰۰ متر نیز آماده آسفالت است .

وی با بیان اینکه نگهداری از راهها بعنوان سرمایه ملی با هدف بالا بردن ضریب ایمنی و بهبود امنیت تردد در این محورها اظهار کرد : پروژه های مهم در دست اجرای این شهرستان در بخش راهداری را احداث راه جدید ، احداث باند دوم ، رفع نقاط حادثه خیز ، نصب حفاظ بتنی ، نصب گاردریل ، سیستم روشنایی شامل می شود که با انعقاد قرارداد ، مدیریت و نظارت می شود .

اشرف زاده با اشاره به عملکرد اداره ایمنی راه و حریم این شهرستان اظهار کرد : در این خصوص نیز اقدامات روشنایی ، نصب تابلو ، تعمیر ، خط کشی راه ، نصب و تعمیر انواع حفاظ ، شستشوی علائم با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال طی سال ۹۸  انجام یافته است .

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان میاندوآب در خصوص عملکرد نگهداری رویه راه های شریانی طی سال گذشته اظهار کرد : لکه کیری و روکش آسفالت در محور بوکان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد و لکه کیری و روکش آسفالت  در محور کمربندی شمالی به طول ۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی صد در صد انجام یافته است .




مطالب مرتبط

بیشترین حجم عملیات انجام گرفته در پروژه های دهه فجر راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مربوط به بهسازی و روکش آسفالت ، درزگیری ، لکه گیری راه های اصلی و شریانی با اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومان است .

|

از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ کیلومتر روشنایی طولی و تعداد ۵ تقاطع روشنایی نقطه ای در محورهای استان اجرا شده است . ۱۵۴ کیلومتر سیستم روشنایی در محورهای مواصلاتی استان توسط راهداران حفظ و نگهداری می شود .

|

همکاران راهداری برای جلوگیری از انسداد و لیز خوردن خودروها در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان از ٩٢ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و یک‌هزار و ۶٢١ تن شن و ماسه بهره گرفتند .

|

راه سبب رونق هر منطقه می‌شود و ما نیز در تلاش هستیم تا در رشد و اقتصاد مردم نقش مؤثری را ایفا کنیم .

|

حذف نقاط پرحادثه در محور ملکشاهی - ایلام ، ۲ مقطع در راه روستایی خوشادول ، حذف نقاط پرحادثه در محور ملکشاهی - میمه از دیگر اقدامات این اداره در شهرستان است .

|

نظرات کاربران